28. juni 2016

NetNordic leverer telefoniløsninger fra Avaya til Egencias nye kontaktsenter

NetNordic har siden starten av året hatt ansvaret av utarbeidelse av high- og low level design, prosjektplaner og utrulling av nytt telefonsystem for Egencia i Norden.

Som en del av leveransen stiller NetNordic blant annet med servere, gateways, telefoner og hodesett til over 1000 ansatte fordelt på 17 kontorer, og dekker både brukere i kundesenter og administrasjonen.

Løsningen er under utrulling i juni og august 2016, der NetNordic deltar aktivt med personale onsite ved hver omlegging. Egencia er en del av Expedia Inc., og er blant verdens ledende reiseselskap som betjener mer enn 4 millioner forretningsreisende i nesten 65 land. Med over 3000 ansatte er det viktig at løsningen kan bistå Egencia med å nå sitt kundeløfte som lover å gjøre hver tur så vellykket, effektiv og hyggelig som mulig.

NetNordic har i mange år levert telefoni og kontaktsenter løsninger basert på teknologi fra Avaya, og våre konsulenter har erfaring fra kunder med komplekse behov og høye krav til løsningene våre, der NetNordic har hatt en sentral posisjon på hvordan designet har blitt utført. Dette er en del av en større oppgradering av Egencia Nordic til Egencia Corporate Standard.

Mer informasjon: Knut Arne Nygård, Chief Architect, knut.arne.nygard@netnordic.com

Personlig rådgiver


67 24 7 365 salg@netnordic.no


Kontakt NetNordic og få veiledning av en personlig bedriftsrådgiver.

Vi kontakter deg



Personlig rådgiver


67 24 7 365 salg@netnordic.no


Kontakt NetNordic og få veiledning av en personlig bedriftsrådgiver.

Vi kontakter deg