Contact by mail

Få maksimalt utbytte av din investering

Med vår service og support-avtale får du tilgang til din egen Service Manager
som følger deg opp gjennom hele avtalens livsløp.

Sikre din IT-investering

Med en service og support-avtale hos NetNordic oppnår du å få det meste ut av din investering.

Vi vil nemlig sikre at din nettverks-, sikkerhets- eller kommunikasjonsløsning innfrir dine forventninger til kvalitet og verdi for din bedrift.

Med vår service og support-avtale får du tilgang til din egen Service Manager som følger deg opp gjennom hele avtalens livsløp.

Service-og-Support_netnordic_web_3

En standard Service- og Supportavtale omfatter:

  • Dekningsperiode: Vi tilbyr deg ulike dekningsperioder (åpningstider) innenfor servicekategoriene Gull, Sølv og Bronse.
  • Servicedesk: Vi sikrer deg tilgang til vår Servicedesk for riktig håndtering av hendelser og bestillinger.
  • Feildiagnose og feilretting: Vi sikrer deg tilgang til vårt sertifiserte personell for kvalifisert feildiagnostisering og påfølgende feilretting.
  • Reservedeler & logistikk: Vi sikrer deg tilgang til aktuelle reservedeler enten direkte fra produsent eller fra vårt interne reservedelslager. All håndtering og administrasjon av aktuelle reservedeler skjer innenfor avtalens dekningsperiode.
  • Produsentsupport: Vi sikrer at du har tilgang til produsentens aktuelle lisenser, programvare­oppdateringer eller nye versjoner av programvare. Vi tar ansvar for kommunikasjon med aktuelle produsenter/leverandører slik at du får tilgang til tjenestene direkte fra vårt nettsted.
  • Konsulenttjenester: Vi sikrer at du får tilgang til det ypperste av kompetanse innenfor ytelsene i avtalen. Dette sikrer dine investeringer når det gjelder utnyttelse av aktuell infrastruktur samtidig som vi gir råd om videre utvikling, integrasjon og migrering til nye aktuelle løsninger.
  • Service Manager: Vi er opptatt av at du skal være mest mulig fornøyd med våre ytelser i forbindelse med avtalen. En Service Manager vil være din hovedkontakt og opptre som din talsmann hos oss, vedrørende oppfølging og forvaltning av avtalen gjennom hele avtalens livsløp. Direkte kontakt med din Service Manager sikrer deg riktig oppfølging og rapportering av feilsituasjoner, leveranser, prosjekt, endringer, lisensproblematikk og andre sentrale aktiviteter som forenkler din oppfølging av ytelsene i avtalen.