Kommunikasjonsløsninger som knytter sammen alt!
Ved å integrere bedriftens ulike kommunikasjonskanaler, som telefoni, video, SMS, e-post og chat, kan det skapes en mer sammenhengende kundereise.
Vi ønsker å gi våre kunder en helhetlig opplevelse. Dette kan spare tid og gi mer effektivt kommunikasjon. Vi kan også hjelpe deg med å integrere ulike kommunikasjonskanaler med øvrige tekniske plattformer og verktøy, som Outlook, CRM eller samarbeidsverktøy som Microsoft Teams. Integrert kommunikasjon gjør det enklere å samarbeide og kommunisere, både internt og eksternt.
NetNordic jobber med organisasjoner og bedrifter som alle har én ting til felles, hvor kundekommunikasjon er en kritisk del av hverdagen deres. Derfor har vi spesialisert oss på kommunikasjonsløsninger som er tilpasset alle typer virksomheter og bransjer. NetNordic har lang erfaring med kommunikasjon og kan lage en skreddersydd løsning som passer deg.
Vi har fokus på å gjøre hverdagen enklere for våre kunder, og for våre kunders kunder. Kommunikasjonsløsninger fra NetNordic vil gi hele din organisasjon et konkurransefortrinn. Ønsker din virksomhet å skape bedre kundeopplevelser og service for dine kunder, så kan vi hjelpe deg med dette. Vi kan blant annet hjelpe deg med å lage et kontaktsenter som setter bruker og besøkende i fokus.
Blant våre kunder finner du store virksomheter i både privat og offentlig sektor. Dette stiller store krav til oss som leverandør. Derfor legger vi stor vekt på profesjonalitet og kundetilfredshet gjennom hele vår virksomhet. NetNordic kan også bidra med å integrerer våre løsninger og tjenester med dine eksisterende forretningssystemer.
Dagens kommunikasjonsløsninger er i stadig utvikling og NetNordic har valgt å satse på skreddersydde totalleveranser i tråd med behov og utvikling i markedet. Vårt tilbud omfatter alt fra rådgivning, leveranseprosjekter og driftsansvar, helt tilpasset dine kundebehov.
NetNordic tilbyr også våre kunder kommunikasjon som en tjeneste (KST), hvor du kun betaler for det du bruker.