Vi tar hånd om drift –
så du kan ta hånd om forretningene

Med NetNordic Tjenesteleveranse tar vi vare på din IT-løsning, mens du kan konsentrere deg om forretningen.

NetNordic Tjenesteleveranser

Vi tar hånd om dine driftskritiske kommunikasjonsløsninger, datanettverk og IT-sikkerhetsløsninger, mens du tar hånd om forretningene. Stadig flere av våre kunder ønsker tjenesteutsetting der vi leverer dine kommunikasjonsløsninger, datanettverk og IT-sikkerhetsløsninger som en tjeneste. I samarbeid med de beste leverandørene i markedet skreddersyr vi en tjenesteleveranse til deg, dette gjennom dine spesifisert ønsker og behov.

Hovedpunktene i NetNordic Tjenesteleveranse:

  • Fast, forutsigbar kostnad
  • Ingen behov for investering
  • SLA som definerer servicenivået
  • Tilgang til vår Servicedesk for løpende spørsmål
  • Inkluderer videreutvikling av løsningen
  • Adgang til ny funksjonalitet
  • Adgang til NetNordic Service Manager
Overvåking_web_3

Tilgang på våre spesialister

Med NetNordic Tjenesteleveranse tar vi vare på din IT-løsning uten at du trenger å være teknisk ekspert. NetNordic har det fulle driftsansvar, eier løsningen og gir deg adgang til en nøkkelklar, administrert tjeneste i overensstemmelse med den SLA du inngår med oss. Dette gir deg effektive IT-løsninger, med forutsigbarheten av stabilitet.

Du vil sammen med dine medarbeidere ha 24/7-tilgang til våre spesialister, som kan bidra med enhver løsning til driften av dine IT-systemer.

Kontakt oss her!

Du kan ringe oss direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en e-post salg@netnordic.no, eller fylle ut skjemaet nedenfor, så kontakter vi deg. Takk skal du ha!

Contact by mail