Hvordan oppnå kundesuksess med NetNordic Customer Success Manager
Alle kunder som har en avtale med NetNordic har tilgang til en kundeeier (selger) som kontaktpunkt og vil sikre at dere har ett kontaktpunkt for kommersielle diskusjoner. For å sikre at dere får god support på løsningen så har NetNordic en meget god support portal. Her vil dere ha tilgang på gode self-service tjenester og vil selv kunne følge feil og forespørsler som dere har meldt inn. Det kan være krevende for kunder å følge opp avtalen og de leveranser som er regulert i den. Her kan NetNordic tilby avtale om en Customer Success Manager (CSM) til de som har ett behov for en dedikert ressurs. Målet for Customer Success Manager er å administrere oppgaver og aktiviteter mellom Kunde og NetNordic organisasjon for å sikre en helhetlig opplevelse. En CSM fungerer som kundens talsperson i NetNordic. En Customer Success Manager vil ha en grundig forståelse av kundens behov ved å sikre at kunden får de verktøyene og støtten som trengs for å nå målene ved løsningen levert.