Når og hvor

Dato 26. august 2020

Tid 09:00 - 10:00

Sted Nettbasert

Sett av datoen

Trio Enterprise kontaktsenter og Microsoft Teams Webinar
Microsoft Teams kan være en fullverdig telefoniplattform, men inneholder ikke alle tjenestene man forventer i en ende-til-ende kommunikasjonsplattform. En av disse tjenestene er kontaktsenter.


Webinar Trio Enterprise kontaktsenter og Microsoft Teams - 26. august 2020

Delta nå

Trio Enterprise kontaktsenter og sentralbord er kjent for funksjonsrike, men samtidig enkle og fleksible kommunikasjonsmuligheter. Med integrasjon med Microsoft Teams gir det muligheter å løfte kundedialogen til et nytt nivå. Plattformen er sertifisert av Microsoft som «Microsoft Teams Connected Contact Center». Vi tar deg med på en gjennomgang av mulighetene med kombinasjonen av Trio Enterprise og Microsoft Teams.

Onsdag 26. august får Stein Bergstrand besøk av Kjetil Bakkeskaug fra Enghouse Interactive i studio hos NetNordic TV, og fra Stockholm har de med seg produktspesialister som skal bidra med sine erfaringer. 

Vi vil ta deg gjennom følgende temaer: 

  • Overordnet arkitektur 
  • Trio Sentralbord for Teams 
  • Trio agent som fane i Teams  
  • Teams som støtte for agentene 

Webinaret passer for følgende roller 

  • Brukere med teknisk interesse 
  • Driftspersonale 
  • Systemeiere 

 

Vel møtt!