Dagens forbrukere har store forventinger når de tar kontakt med en virksomhet. De ønsker å bli tilkoblet til noen som vet hvem de er, hvorfor de tar kontakt og hva deres behov er. I tillegg har de et sterkt ønske om en rask og effektiv kundebehandling.
I samarbeid med Avaya og Google, har NetNordic løsninger som effektivt kan digitalisere ditt eksisterende kundesenter og løfte det til et nytt nivå for å imøtekomme nye behov fra kundene/forbrukerne. Med kunstig intelligens (Artificial Intelligence – AI) og relevant kundedata kan din virksomhet tilby en mer personlig kundeopplevelse, samtidig som kundesenteret blir mer effektivt.
NetNordic inviterer til et webinar der vi viser hvorfor og hvordan din virksomhet enkelt kan digitalisere kundebehandlingen, og løfte kundeopplevelsen til et nytt nivå ved bruk av blant annet AI og tale-analyse. Alt dette kan vi gjøre på din eksisterende kundesenterplattform.
Vi gleder oss, og håper å se deg som deltager på dette webinaret.
Vel møtt!