Når og hvor

Dato 25 - 26. april 2019

Tid 09:00 - 17:00

Sted Clarion Hotel The Hub

Sett av datoen

Call Center-Dagene 2019
Bli med på Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice, og kom og ta en prat med oss i NetNordic.


Call Center-Dagene 2019 - 25 - 26. april 2019

Delta nå

NetNordic bygger Call Center-løsninger for fremtiden. Kom innom vår stand for en hyggelig prat og bli med i trekningen av et Sennheiser MB660, et hodesett med god lydkvalitet og innebygd mikrofon, som automatisk lukker ute all annen støy. Med andre ord perfekt til å bruke både på jobb og privat.

 

Nytt for i år

På Call Center-dagene får du praktiske caser og gode foredrag om ledelse, teknologi og kundeservice, og du kan selv sette sammen programmet som passer for deg.

I år får du vite mer om kunstig intelligens og informasjonssikkerhet, hvordan du skal opptre som ny leder av et kundesenter og hvordan du skal lede millennials på best mulig måte.

Dette og flere andre spennende tema, som kan gjøre ditt kundesenter enda bedre, står på agendaen.

 

Agenda bestemt av bransjen selv

Tema for Call Center-dagene er bestemt av folk fra bransjen, noe som sørger for at konferansen presenterer en dagsaktuell agenda.

Benytt denne unike muligheten til å bygge nettverk og få faglig påfyll!

Venue

Clarion Hotel The Hub er et norsk hotell i Oslo som tilhører Nordic Choice Hotels. Det befinner seg nord for Europarådets plass, like ved Oslo City i sentrum.

Hotellet er et av Norges største hoteller, med sine 532 værelser og 21 konferanserom.