
NetNordic og UC Change inviterer til webinar hvor vi ser på Clobba-platformen og konkrete muligheter for å skape langt sterkere «actionable insights», som øker effektiviteten, frigir ressurser, reduserer omkostninger og skaper merverdi for dine Microsoft-investeringer.
Vi forteller deg hvordan du kan få bedre kontroll på Teams Voice og M365 lisensiering, og vil blant annet prate om:
- Bedre støtte til ServiceDesk for Teams support
- Dashboards, som viser aktiviteter og performance, Koblet mod AD
- Blir dine MTR-systemer (Teams Rooms Systems) brukt? Trenger du flere, eller dere behov for bruker-adopsjon?
- Hva er det maksimale antallet samtidige samtaler på dine gateways? Optimer omkostninger til SIP-trunks
- Få hjelp til å lede både SLA og agenter i CallQueues – gjennom RealTime wallboards og performancerapporter for kø og agenter
- Frigi tid hos dine senior IT-profiler med Admin Rights og gjør samtidig organisasjonen mer tilfreds – via «delegated access» kan forretningen selv styre åpningstider, velkomsthilsener, helligdager med mer i AutoAttendants og CallQueues
- Det er mange fordeler ved Teams Voice, men å tilføye lisens og telefonnummer til nye brukere, ender hos dine senior IT-profiler med Admin Rights. Via «delegated access» kan denne trivielle oppgave plasseres mer hensiktsmessig andre steder og derved fri tid hos kjerne-teamet
- Få enda bedre kontroll på deres M365 lisenser – fjerne ubrukte lisenser, tildele/fjerne lisenser, analyser og optimer deres lisenser, så har dere akkurat det som trengs, kjenner kost-strukturen per AD-enhet og kan se behov for adopsjon. Dermed sparer dere lisenskroner, kan forbedre utnyttelsen og optimere ressursforbruket til lisenshåndtering
Bli med og ta morgenkaffen ☕ med oss!
Håper vi ses!