15. mai 2019
NetNordic har har bidratt til økt samhandling på tvers av lokasjoner for Norsk Sykepleierforbund.
Norsk Sykepleierforbund er Norges fjerde største fagforbund, og representerer 115 000 sykepleiere, jordmødre og sykepleierstudenter.
Norsk Sykepleierforbund ønsket et stabilt og fleksibelt kundesenter, sentralbord og samhandlingsløsning med forutsigbare kostnader, levert fra sky.
Kundesenteret har levert sentralbord med kontaktsenterfunksjonalitet for 25 agenter.
I leveransen inngår:
– Samarbeidet med NetNordic fungerte godt i alle faser av implementeringen. Skype for Business har bidratt til at NSF har økt samhandlingen på tvers av våre lokasjoner, samt mot tillitsvalgte og eksterne samarbeidspartnere, sier prosjektleder og IT-konsulent i NSF, Erik Fehn.
– Vi opplever også at service og support fra NetNordic fungerer utmerket, sier Fehn.