Contact by mail

15. mai 2019

Økt samhandling for Norsk Sykepleierforbund

NetNordic har bidratt til økt samhandling på tvers av lokasjoner for Norsk Sykepleierforbund.

Norsk Sykepleierforbund er Norges fjerde største fagforbund, og representerer 115 000 sykepleiere, jordmødre og sykepleierstudenter. 

Behovet

Norsk Sykepleierforbund ønsket et stabilt og fleksibelt kundesenter, sentralbord og samhandlingsløsning med forutsigbare kostnader, levert fra sky. 

Vi opplever også at service og support fra NetNordic fungerer utmerket

Erik Fehn

Løsningen

Kundesenteret har levert sentralbord med kontaktsenterfunksjonalitet for 25 agenter.
I leveransen inngår: 

  • Samhandlingsløsning basert på Skype for Business 
  • Sentralbordtjenesten leveres med mobil- og Skype for Business-integrasjon
  • 25 fullintegrerte video endepunkt for møterom fordelt på alle landets fylker
  • Videotjenester, som blant annet gir mulighet for at tradisjonelle video endepunkt kan delta i Skype-møter.
  • Integrasjon mot Intranett for å vise statistikk over videobruk
  • UC Analytics: statistikk for video, Skype og nettverk
  • Alle tjenester er levert fra NetNordic sitt datasenter, inkludert drifts- og supportavtale.

Utfallet

  • Mulighet for å ta i bruk moderne samhandling i hele organisasjonen
  • Ressursbesparende ifht. møtevirksomhet på tvers av lokasjoner
  • Redundant løsning med høy oppetid 
  • Løsning som er tilrettelagt for ny teknologi
  • Samlet leveranse: Drift og support fra én leverandør 

Dette sier Norsk Sykepleierforbund:

– Samarbeidet med NetNordic fungerte godt i alle faser av implementeringen. Skype for Business har bidratt til at NSF har økt samhandlingen på tvers av våre lokasjoner, samt mot tillitsvalgte og eksterne samarbeidspartnere, sier prosjektleder og IT-konsulent i NSF, Erik Fehn.