Your customers» experience means everything to your business!
I dag forventes det at du får rask og personlig service når du henvender deg til en bedrift. Dette gjelder uavhengig av hvilken type bruker som henvendes til; pasienter, forsikringstakere, studenter eller vanlige forbrukere. Derfor trenger mange bedrifter og institusjoner i større grad enn noen gang et omfattende og fullt integrerbart kontaktsenter, for å kunne yte den beste servicen, raskt og sikkert.
Talkdesk er en skybasert AI-drevet applikasjon, som hjelper deg å gi kundene dine den beste brukeropplevelsen. Kundene opplever rask, nøyaktig og intelligent service – og du kan yte den (helt uten å svette).
En «end-to-end»-løsning som gir de beste kundeopplevelsene
Kundene forventer mer og mer av bedrifter i dag. Eldre kontaktsenterløsninger kan ikke henge med; de er ikke raske nok, og ikke intuitive nok. Talkdesk CX Cloud er et helt nytt kontaktsenter, som er skybasert, AI-drevet og en ende-til-ende-løsning på én plattform. Alt du trenger for å gi kundene dine den beste brukeropplevelsen, samtidig som du øker konkurranseevnen og reduserer kostnadene.
Med Talkdesk CX Cloud-løsningen betaler du ikke for dyre lisenser, som må administreres på dine egne servere. Du betaler et abonnement som inkluderer ALT.
Talkdesk er en sikker og innovativ løsning som enkelt løser alle oppgaver på tvers av bransjer.
Eksempler på løsningsområder
Finanssektoren
Talkdesk for finanssektoren er en moderne skykontaktsenterløsning som leverer strømlinjeformede, effektive kundeopplevelser. Talkdesk leverer en komplett ende-til-ende-kontaktsenterløsning, som bringer intelligens i fokus og hjelper kapitalforvaltere, banker, forsikringsselskaper, betalingstjenesteleverandører og fintech med å effektivisere tjenestene som trengs for å levere den perfekte klient-/kundeopplevelsen.
Detaljhandel og e-handel
Bygg varige og lønnsomme kunderelasjoner med Talkdesks moderne skykontaktsenterløsning. God kundeservice er ikke lenger bare en differensierende faktor – det er et must. Når hver samtale betyr noe, trenger du teknologi, som følger med. Talkdesk hjelper deg å sikre at dine kunder får rask, personlig service. For fornøyde kunder betyr høyere salg.
Helsesektoren
Talkdesk er den moderne skykontaktsenterløsningen, som brukes av noen av verdens største helseorganisasjoner for å gi pasienter en god og trygg opplevelse når de kontakter lege, sykehus eller lignende. Talkdesk gir helseorganisasjoner muligheten til å forbedre pasientens opplevelse på en enhetlig og sikker måte, ved å synkronisere pasientens reise på tvers av enhver kommunikasjonskanal – web, e-post, SMS, mobilapp, virtuell agent eller live agent – som resulterer i god og trygg brukeropplevelser.
Reise- og hotellbransjen
Gi kundene dine en uforglemmelig opplevelse med proaktiv og personlig kundeservice. Det er viktigere nå enn noen gang å holde seg engasjert med kundene. For å oppnå kundenes lojalitet er det viktig å forstå hver enkelt kundes behov og levere konsekvent personlig service. Talkdesk spesialiserer seg på innovative skykontaktsenterløsninger, som hjelper deg med å øke kundeengasjementet.