VÃ¥r kvalitetsstandard
Hos NetNordic har vi fokus på våre kunder. Vi er derfor organisert etter kundeprosessorienterte prinsipper for best mulig å kunne etterleve våre kunders krav og forventinger. Vi arbeider dessuten kontinuerlig og bevisst med dokumentering og kvalitetssikring av våre arbeidsprosesser.
VÃ¥r kvalitetsstandard
ISO 9001
Vi har siden 2010 benyttet ISO 9001 som rammeverk for utarbeidelse av våre arbeidsprosesser. Rammeverket holder vi løpende oppdaterte og i overensstemmelse med gjeldende norsk standard.
ITIL
Som utgangspunkt for vår service- og supportprosess bruker vi ITILs «Incident Process». Siden midten av 1990-tallet har ITIL vært den verdensomspennende de facto standard for IT Service Management.
Best Companion
NetNordics visjon er å være våre kunders «Best Companion» – den foretrukne partner som realiserer våre kunders potensiale gjennom løsningsoptimalisering for effektiv anvendelse og fleksibilitet til lavest mulig kostnad.