08 mai, 2025

NetNordic NetTalk 30 Minutes

Få tilgang til vårt webinar

AI powered analysis with Puzzel Conversational Intelligence

Hvordan kan du bruke kunstig intelligens (AI) til å forstå hva som fungerer (og ikke fungerer)?

Puzzel Conversational Intelligence er en avansert AI-drevet løsning utviklet for å forbedre kundeinteraksjoner ved å analysere og optimalisere samtaler på tvers av kanalene dine.

Opptaket er holdt på Engelsk men tekstet på Norsk

AI powered analysis with Puzzel Conversational Intelligence

NetNordic og vår partner Puzzel viser hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen, agentenes ytelse og den operative effektiviteten ved å benytte det AI-drevne analyseverktøyet Conversational Intelligence.

Med dyptgående analyse- og rapporteringsfunksjoner gjør Puzzel Conversational Intelligence det mulig for organisasjoner å ta datadrevne beslutninger. 

Dette sikrer mer personlig og effektiv kommunikasjon med kundene ved å forstå samtalemønstre, samtalelengder, kundesentiment og språkbruk. Løsningen hjelper med å identifisere kunnskapshull og ineffektive prosesser, og gir klare anbefalinger for å optimalisere samtalehåndtering og generell servicekvalitet.

Featuring

Robert Aaslie

Product Manager, NetNordic
Featuring

Sundeep Boughan

Director of Sales Engineering, Puzzel

Her vil du få med deg:

  • Introduksjon av Robert Aaslie, produktsjef, NetNordic 
  • Introduksjon til Conversational Intelligence ved Sundeep Boughan, Director of Sales Engineering, Puzzel
  • Fra data til verdi: 7 seconds of magic 
  • Bli kjent med kunden din 
  • Kundetilfredshet 
  • Spør AI – Få innsikt

Kontakt Oss

Ring oss gjerne direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en epost sales.no@netnordic.com, eller fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Takk!

Siste innhold

Vårt nyhetsbrev

Få de aller siste nyhetene og oppdateringene rett i innboksen din.