NetNordic NetTalk 30 Minutes
Få tilgang til vårt webinar
AI powered analysis with Puzzel Conversational Intelligence
Hvordan kan du bruke kunstig intelligens (AI) til å forstå hva som fungerer (og ikke fungerer)?
Puzzel Conversational Intelligence er en avansert AI-drevet løsning utviklet for å forbedre kundeinteraksjoner ved å analysere og optimalisere samtaler på tvers av kanalene dine.
Opptaket er holdt på Engelsk men tekstet på Norsk
AI powered analysis with Puzzel Conversational Intelligence
NetNordic og vår partner Puzzel viser hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen, agentenes ytelse og den operative effektiviteten ved å benytte det AI-drevne analyseverktøyet Conversational Intelligence.
Med dyptgående analyse- og rapporteringsfunksjoner gjør Puzzel Conversational Intelligence det mulig for organisasjoner å ta datadrevne beslutninger.
Dette sikrer mer personlig og effektiv kommunikasjon med kundene ved å forstå samtalemønstre, samtalelengder, kundesentiment og språkbruk. Løsningen hjelper med å identifisere kunnskapshull og ineffektive prosesser, og gir klare anbefalinger for å optimalisere samtalehåndtering og generell servicekvalitet.
Robert Aaslie
Product Manager, NetNordicSundeep Boughan
Director of Sales Engineering, PuzzelHer vil du få med deg:
- Introduksjon av Robert Aaslie, produktsjef, NetNordic
- Introduksjon til Conversational Intelligence ved Sundeep Boughan, Director of Sales Engineering, Puzzel
- Fra data til verdi: 7 seconds of magic
- Bli kjent med kunden din
- Kundetilfredshet
- Spør AI – Få innsikt
Innholdsfagskategori
Innholdstype
Relatert innhold
Kontakt Oss
Ring oss gjerne direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss en epost sales.no@netnordic.com, eller fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Takk!