NetNordic webinar – Puzzel brukerforum
Få tilgang til vårt webinar!
Produkteier Robert M Aaslie i NetNordic prater om trender de ser innenfor kundeservice og kommunikasjon, og forteller videre om mulighetene med Puzzel Contact Centre.
Det er mye snakk om CX (Customer Experience) på nett, i markedskommunikasjon, i butikk og i kundeservice. Her ønsker NetNordic at kundeservice er i front og tar de komplekse oppgavene. Det er en stigende trend å benytte seg av Kunstig Intelligens (KI) eller som det også heter på engelsk – Artificial Intelligence (AI).
NetNordic ser at mange går fra Chatbot til KI/AI assistent, som da bistår kundeservice og kundene på nettsider og gir dermed en annen funksjonalitet enn den vanlige Chatbot`en. ChatGPT er også en stigende trend, som benytter seg av LLM (Large Language Models).
I tillegg har Robert Aaslie med seg Partner Account Manager Thor-Richard Klingen fra Puzzel. De prater om framtidens kontaktsenter med Puzzel, og tar dere igjennom Roadmap`en for 2023, og ser på trender og fokusområder.
Robert M. Aaslie
Product Manager & Digital Architect, NetNordic
Thor-Richard Klingen
Partner Account Manager, PuzzelInnholdsfagskategori
Innholdstype
Relatert innhold
Kontakt Oss
Ring oss gjerne direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss en epost salg@netnordic.no, eller fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Takk!
Siste innhold
Guide: Slik blir dere klare for pentesting
Penetrasjonstesting tar dere et steg mot en tryggere drift. Her er guiden som viser dere hvordan dere best forbereder dere.
Les mer
Er bedriften trygg i møte med cyberangrep?
Les mer