14 des, 2020

NetNordic TV – Trio Enterprise kontaktsenter og Microsoft Teams

LÃ¥s opp denne webinar

Microsoft Teams kan være en fullverdig telefoniplattform, men inneholder ikke alle tjenestene man forventer i en ende-til-ende kommunikasjonsplattform. En av disse tjenestene er kontaktsenter.

Trio Enterprise kontaktsenter og sentralbord er kjent for funksjonsrike, men samtidig enkle og fleksible kommunikasjonsmuligheter. Med integrasjon med Microsoft Teams gir det muligheter å løfte kundedialogen til et nytt nivå. Plattformen er sertifisert av Microsoft som «Microsoft Teams Connected Contact Center». Vi tar deg med på en gjennomgang av mulighetene med kombinasjonen av Trio Enterprise og Microsoft Teams.

Stein Bergstrand får besøk av Kjetil Bakkeskaug fra Enghouse Interactive i studio hos NetNordic TV, og fra Stockholm har de med seg produktspesialister som skal bidra med sine erfaringer.

Vi vil ta deg gjennom følgende temaer:

  • Overordnet arkitektur
  • Trio Sentralbord for Teams
  • Trio agent som fane i Teams
  • Teams som støtte for agentene

Webinaret passer for følgende roller:

  • Brukere med teknisk interesse
  • Driftspersonale
  • Systemeiere

Kontakt Oss

Ring oss gjerne direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en epost sales.no@netnordic.com, eller fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Takk!

Siste innhold

VÃ¥rt nyhetsbrev

FÃ¥ de aller siste nyhetene og oppdateringene rett i innboksen din.