
15. september 2021
Få med deg hvordan et AI Team jobber og hvordan du som bedrift kan spare penger på å implementere en chatbot.
Kunstig intelligens har blitt det nye, hete ordet i teknologiverdenen. Men hvordan jobber helt «vanlige» mennesker uten tech-bakgrunn med AI, og hvordan kan man fylle en arbeidsdag med noe som kan virke så abstrakt at man knapt skjønner hva det betyr engang?
Vår samarbeidspartner Boost.ai har utviklet en digital plattform, og her leverer de sin svært sofistikerte chatbot-tjeneste, hvor tanken er at alle skal kunne bli en AI-trener. Plattformen deres er intuitiv for alle – uavhengig av digital kompetanse.
Ta kontakt for en uforpliktende prat eller om det er noe du lurer på.
For hjemmeboende og personer som har behov for heldøgns bemanning i den kommunale bolig- og institusjonstjenesten vet vi at ensomhet blant eldre er et økende folkehelseproblem, ikke bare fordi det blir flere og flere eldre,...
Les mer
I dette webinaret vil vi presentere for dere disse fire løsningene inne eHelse: Vandrealarm Kollegavarsling Digitalt tilsyn E-lås I studio vil Camilla Lobben og Jan-Thore Svendsen fra NetNordic snakke om våre kunders behov, om erfaringer...
Les mer
NetNordic sammen med vår samarbeidspartner Dignio, gjennomførte oppstartskurs for hjemmetjenesten i Bremanger kommune på medisineringsstøtte den 11.11.21. Bremanger kommune tilbyr denne løsningen som en integrert del av sitt tjenestetilbud i helse- og omsorg. De har...
Les mer
Gaselle – Norges raskest voksende bedrifter Dagens Næringsliv har kåret landets mest fremgangsrike bedrifter siden 2003. Vi er stolte av at NetNordic imøtekommer kriteriene til å være Gaselle bedrift for 2. år på rad. Kriterier for...
Les mer
The new generation Bosch communication and public address system portfolio (PAGA), Bosch PRAESENSA. With PRAESENSA, Bosch has set a new standard in Public Address and Voice Alarm systems. With all system elements being IP‑connected and...
Les mer
NetNordic – Et visjonært blikk på morgendagens responssenter Det finnes flere varianter av responssenter, hvor de tilbyr forskjellige tjenester, og da på ulike måter. Hvilke muligheter finnes i dag, og hvordan kan fremtiden se ut? ...
Les mer
På landsbasis er det meldt om 1042 episoder knyttet til vold og trusler mot Nav hittil i år. Helse- og omsorgstjenesten opplever også avvik i form av vold og truende situasjoner. NetNordic leverer et spekter...
Les mer