I detaljhandel og e-handel er kundeopplevelsen
nøkkelen til suksess!
Detaljhandelen er i rask utvikling på grunn av den digitale transformasjonen, og kundenes forventninger har aldri vært høyere. For å holde seg konkurransedyktige trenger virksomheter med flere lokasjoner en sikker og fleksibel digital infrastruktur som sikrer sømløse kundeopplevelser på tvers av alle kanaler. Det handler ikke lenger bare om å være til stede på nettet – det handler om å bruke teknologi til å engasjere, analysere og personalisere i sanntid.
Nye kundekrav krever nye teknologiske løsninger. Dagens kunder er ute etter mer enn bare produkter – de vil ha positive opplevelser, både på nettet og i butikkene. Alt fra beacons og POS-systemer til avanserte IoT-enheter som sensorer og kameraer må fungere sømløst. Selskaper som prioriterer kundeopplevelsen (CX), vil vinne innovasjonskappløpet i detaljhandelen.
NetNordic er her for å hjelpe deg.
Snakk med en erfaren e-handelsspesialist!
Har du IT-spørsmål om detaljhandel?
Vi er her for å hjelpe deg.
NetNordic – din partner i
transformasjon av detaljhandelen
Som en uavhengig systemintegrator med dyp ekspertise innen nettsky, nettverk, cybersikkerhet og samarbeid, er NetNordics tjenester utformet med tanke på detaljhandelens spesifikke behov. Vi tar tak i noen av de mest kritiske utfordringene du kan stå overfor, fra å sikre driftsstabilitet på tvers av flere lokasjoner til å forbedre den generelle kundeopplevelsen. Målet vårt er å gjøre det mulig for deg å drive en effektiv, sikker og skalerbar virksomhet samtidig som du yter eksepsjonell service til kundene dine. Les mer om kjernetjenestene våre nedenfor.
WIFI & Analytics
I dagens detaljhandel er pålitelig WiFi bare begynnelsen – med riktig teknologi på plass er det viktig å få innsikt i kundenes atferd. NetNordics WiFi-løsninger tilbyr ikke bare pålitelig nettverkstilgang på butikklokalene dine, men er også utstyrt med en analyseplattform som gir sanntidsdata om hvordan kundene samhandler med det digitale og fysiske rommet ditt. Disse dataene gir deg mulighet til å skreddersy tilbudene dine og forbedre kundeengasjementet, fra trafikkmønstre til tidsbruk i bestemte områder.
Nettverk som en tjeneste
Det kan være overveldende å administrere komplekse nettverk på tvers av mange lokasjoner, spesielt når man skal balansere ytelse og sikkerhet. Med NetNordics NaaS-løsning blir nettverksadministrasjonen mer forutsigbar. Tjenesten vår tilbyr en skalerbar, sikker og kostnadseffektiv nettverksløsning som inkluderer alt fra installasjon til vedlikehold og support. Med faste kostnader og mulighet for skalering med 90 dagers varsel får du fleksibiliteten til å tilpasse deg raskt til endrede krav.
SD-WAN
En stabil og sikker forbindelse mellom flere lokasjoner er avgjørende for enhver butikkdrift med flere lokasjoner. NetNordics SD-WAN-løsning er et robust og skalerbart system som sørger for at alle butikkene dine er koblet til datasenteret eller skyinfrastrukturen. Dette sikrer sikker høyhastighetstilkobling samtidig som kompleksiteten reduseres og driftskostnadene holdes i sjakk.
CCaaS (kontaktsenter som en tjeneste)
Det kan være komplisert å levere en konsistent kundeopplevelse på tvers av både fysiske og digitale kanaler. Med NetNordics CCaaS-løsning blir det enklere å håndtere omnikanal-kundeservice.
Enten det dreier seg om telefonsamtaler, e-post, live-chat eller sosiale medier, håndteres alle kundeinteraksjoner fra en sentral plattform. Dette skaper en sømløs opplevelse for kundene og optimaliserer effektiviteten til kundeserviceteamet.