mai 26, 2020
Webinar
09:00 - 10:30

NetNordic Webinar – Chatbot og kontaktsenter

NetNordic Webinar – Chatbot og kontaktsenter! Hvordan kan Chatbot være med å styrke tilgjengelighet og servicegrad for dine kunder?

Chatbot og kontaktsenter

Det snakkes mye om chatbots i dag, men hva er egentlig mulig med dagens chatbot teknologi, og hvordan verdiøke kundeopplevelsen og tilgjengelighet?

NetNordic forteller deg hvor du bør starte og hva du skal tenke på.

På dette webinaret vil du få en innsikt og høre om noen av våre kundecaser fra både privat og offentlig sektor.

Se agenda nedenfor.

Vel møtt!

NÃ¥r og hvor?

Webinar

Online

Registrer deg nå

På dette webinaret vil du få en innsikt og høre om noen av våre kundecaser fra både privat og offentlig sektor.

chatbotogai
Sted

Webinar

Online

Dagsorden

09:00
09:15
Velkommen og kort om NetNordic som Bot leverandør
09:15
09:45
NetNordic Kundecase Privat sektor - IKEA
09:45
10:15
NetNordic kundecase offentlig sektor - NAV
10:15
10:30
Q&A - Oppsummering og spørsmål

VÃ¥rt nyhetsbrev

FÃ¥ de aller siste nyhetene og oppdateringene rett i innboksen din.