VÃ¥r kvalitetsstandard

Hos NetNordic har vi fokus på våre kunder. Vi er derfor organisert etter kundeprosessorienterte prinsipper for best mulig å kunne etterleve våre kunders krav og forventinger. Vi arbeider dessuten kontinuerlig og bevisst med dokumentering og kvalitetssikring av våre arbeidsprosesser.

VÃ¥r kvalitetsstandard

ISO 9001

Vi har siden 2010 benyttet ISO 9001 som rammeverk for utarbeidelse av vÃ¥re arbeidsprosesser. Rammeverket holder vi løpende oppdaterte og i overensstemmelse med gjeldende norsk standard.

ITIL

Som utgangspunkt for vår service- og supportprosess bruker vi ITILs «Incident Process». Siden midten av 1990-tallet har ITIL vært den verdensomspennende de facto standard for IT Service Management.

Kvalitetsstandard

Best Companion

NetNordics visjon er å være våre kunders «Best Companion» – den foretrukne partner som realiserer våre kunders potensiale gjennom løsningsoptimalisering for effektiv anvendelse og fleksibilitet til lavest mulig kostnad.

Ta kontakt

VÃ¥rt nyhetsbrev

FÃ¥ de aller siste nyhetene og oppdateringene rett i innboksen din.