29. januar 2021

NetNordic feirer 20 år!

I dag feirer NetNordic 20 år.

Fra den spede begynnelse har vi som selskap tatt steg for steg. Vokst på en kontrollert måte og skapt et fundament som gir oss solide utsikter.

Kompetanse og posisjon er utviklet og vi står nå med et solid nordisk fundament og nærmer oss med stormskritt 2 milliarder i omsetning.

På denne dagen så takker vi Tom Solberg som tok sats og startet NetNordic 29. januar 2001. Videre takker vi tidligere og nåværende ansatte som har bygget fundamentet vi nå bruker som springbrett for nye fremganger, og ikke minst alle de ansatte som har kommet inn via oppkjøp og som på en forbilledlig måte har tatt med seg stolthet fra egen historie og tilpasset seg en helhet og et tydelig ønske om videreutvikling av NetNordic.

Vi nærmer oss 500 ansatte i Norden og vil trenge flere kompetente medarbeidere i fremtiden. Vi takker også våre kunder for den tillitten vi er vist gjennom årene og den merverdi vi sammen har skapt.

Vi har en stolt historie og er ydmyk til fremtiden fordi vi vet hva som kreves for å skape en suksessfull historie.

Jarl Øverby – CEO NetNordic Group