Contact by mail

16. desember 2020

Riktig Godt Nytt År!

2020 er nå forbi, og året som startet så bra utviklet seg ganske annerledes enn vi hadde forutsett. Pandemien har endret mye og resultert i usikkerhet og krise i flere bransjer. Konsekvensene for hver og en av oss har vært store med hjemmekontor, begrenset sosial aktivitet og strenge smittevernregler. Resultatet så langt er at vi har klart å begrense utviklingen av pandemien selv om kostnadene for samfunnet har vært store.

2020 har allikevel vært et innholdsrikt år med nye muligheter og erfaringer. NetNordic har kunder som er avhengige av våre tjenester, vi leverer samfunnskritiske løsninger. Vårt fokus ligger innenfor forretningsområdene sikkerhet, nettverk, integrert kommunikasjon og data senter. I 2020 har vi blant annet lansert sikre nettverk som en tjeneste, vi har styrket satsingen innen sikkerhet og etablert oss i en god posisjon i markedet for e-helse og velferdstjenester. Vi takker for tilliten!

Vår høyeste prioritet gjennom året har vært å holde våre ansatte friske. Det er alle våre medarbeidere som sørger for kompetanse og kapasitet til å levere løsningene til kundene våre. Det har vært imponerende å se samspillet med kundene våre, hvordan vi sammen har levert prosjekter og løst utfordringer med de store begrensningene i reisevirksomhet, tilstedeværelse hos kundene og generell sosial kontakt. Vi jobber i samspillet mellom teknologi, forretning og mennesker, og her har pandemien gitt oss mange nye erfaringer og sannsynligvis mer effektive måter å arbeide på. Vi har hatt det travelt, opparbeidet styrke og er veldig stolte over hva vi har fått til i 2020. Nå går vi med optimisme inn i 2021!

Vi takker for samarbeidet i året som har gått og ønsker deg og dine en fredfull Jul & Godt Nytt år!

Ta vare på hverandre i denne julehøytiden, hold deg frisk rask så ser vi frem til et nytt år med nye muligheter, prosjekter og hyggelige opplevelser.

Julehilsen fra alle oss i NetNordic.