Thomas Bodin Just-Larsen
28. mars 2023
Webinaret holdes av Thomas Bodin Just Larsen, Business Development Manager Collaboration (NetNordic) og Per Hesthaven, Managing Partner (UC Change). De snakker om hvilke muligheter man har med Clobba-platformen. Hva er de korrekte løsningene for å se på hvordan din bedrift kan ha oversikt over investeringer og forbruk rundt din Microsoft 365 investering, Teams Voice og andre telefoniplattformer.
Gjennom Teams-portalen kan Clobba-platformen gi ServiceDesk bedre støtte og support.
I tillegg kan virksomheten få bedre oversikt over aktiviteter og ytelse gjennom rapportering via Dashboards. Denne Dashboard rapporten er mer spesifikk en Power BI mener Hesthaven. Platformen kan hjelpe deg med å å lede både SLA og agenter i CallQueues. Dette gjennom RealTime wallboards og performancerapporter for kø og agenter. Gjennom Clobba kan du frigi tid hos dine senior IT-profiler med Admin Rights og samtidig gjøre organisasjonen mer tilfreds. Via «delegated access» kan forretningen selv styre åpningstider, velkomsthilsener, helligdager med mer i AutoAttendants og CallQueues.
Clobba-platformen hjelper virksomheten din med å få enda bedre kontroll på deres M365 lisenser. NetNordic hjelper med å fjerne ubrukte lisenser, tildele/fjerne lisenser, analysere og optimere deres lisenser, så dere har akkurat det som trengs. Med oversikt, sparer dere lisenskroner og kan forbedre utnyttelsen og optimere ressursforbruket til lisenshåndtering.
Hva med å teste ut Clobba-platformen hvor vi gjør full installasjon, trening og support i en gitt periode? Gjennom denne utprøvingen, er vi sikre på at din virksomheten ser og opplever de fordeler som Teams Voice og M365 lisensiering gjennom Clobba-platformen.
Thomas Bodin Just-Larsen
Nå som juleklokkene snart kimer inn håper jeg alle våre kunder, samarbeidspartnere og høyt verdsatte kolleger finner julefreden. Litt stress med julehandel og ribbesvor hører høytiden til, og kanskje får vi ikke mandelen i grøten i...
Les mer
I dette webinaret snakket Leif Arne Nesje og Erik Øie om nyheter fra Talkdesk CX. Talkdesk er en moderne skybasert kontaktsenterløsning, hvor arkitekturen baseres på mikrotjenester. Dette legger til rette for løpende innovasjon og gir...
Les mer
I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse...
Les mer
Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic forteller om de trender som skjer innen Kunstig Intelligens. De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt de siste månedene. De Store Språkmodellene...
Les mer
Opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams! NetNordic i samarbeid med ASC Technologies og Microsoft inviterer til webinar med fokus på opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams. ASC Recording Insights gir en rekke muligheter knyttet til opptak...
Les mer
Visste du at NetNordic er en av Nordens ledende leverandører av skybaserte og brukervennlige IPTV-tjenester? Høres det forlokkende ut med en IPTV-løsning som bare fungerer, som enkelt gir både ansatte og gjester tilgang til de...
Les mer