11. desember 2020
Hvordan kan Chatbot være med å styrke tilgjengelighet og servicegrad for dine kunder?
Det snakkes mye om chatbots i dag, men hva er egentlig mulig med dagens chatbot teknologi, og hvordan verdiøke kundeopplevelsen og tilgjengelighet?
NetNordic forteller deg hvor du bør starte og hva du skal tenke på.
På dette webinaret vil du få en innsikt og høre om noen av våre kundecaser fra både privat og offentlig sektor.
Nå som juleklokkene snart kimer inn håper jeg alle våre kunder, samarbeidspartnere og høyt verdsatte kolleger finner julefreden. Litt stress med julehandel og ribbesvor hører høytiden til, og kanskje får vi ikke mandelen i grøten i...
Les mer
I dette webinaret snakket Leif Arne Nesje og Erik Øie om nyheter fra Talkdesk CX. Talkdesk er en moderne skybasert kontaktsenterløsning, hvor arkitekturen baseres på mikrotjenester. Dette legger til rette for løpende innovasjon og gir...
Les mer
I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse...
Les mer
Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic forteller om de trender som skjer innen Kunstig Intelligens. De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt de siste månedene. De Store Språkmodellene...
Les mer
Opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams! NetNordic i samarbeid med ASC Technologies og Microsoft inviterer til webinar med fokus på opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams. ASC Recording Insights gir en rekke muligheter knyttet til opptak...
Les mer
Visste du at NetNordic er en av Nordens ledende leverandører av skybaserte og brukervennlige IPTV-tjenester? Høres det forlokkende ut med en IPTV-løsning som bare fungerer, som enkelt gir både ansatte og gjester tilgang til de...
Les mer