Contact by mail

Gå til filmen

NetNordic TV i samarbeid med Avaya – Løft kundeopplevelsen til et nytt nivå med kunstig intelligens (AI)

Samhandling

14. desember 2020


Teknologi fra Google er allerede i hjemmene våre. Oppdag hvordan det ubrukte potensialet i en av markedets kraftigste AI teknologi kan benyttes til å forbedre opplevelsen for kunder og ansatte.

Dagens forbrukere har store forventinger når de tar kontakt med en virksomhet. De ønsker å bli tilkoblet til noen som vet hvem de er, hvorfor de tar kontakt og hva deres behov er. I tillegg har de et sterkt ønske om en rask og effektiv kundebehandling.

I samarbeid med Avaya og Google, har NetNordic løsninger som effektivt kan digitalisere ditt eksisterende kundesenter og løfte det til et nytt nivå for å imøtekomme nye behov fra kundene/forbrukerne. Med kunstig intelligens (Artificial Intelligence – AI) og relevant kundedata kan din virksomhet tilby en mer personlig kundeopplevelse, samtidig som kundesenteret blir mer effektivt.

NetNordic TV viser hvorfor og hvordan din virksomhet enkelt kan digitalisere kundebehandlingen, og løfte kundeopplevelsen til et nytt nivå ved bruk av blant annet AI og tale-analyse. Alt dette kan vi gjøre på din eksisterende kundesenterplattform.

Siste innhold - Samhandling