14. desember 2020
Teknologi fra Google er allerede i hjemmene våre. Oppdag hvordan det ubrukte potensialet i en av markedets kraftigste AI teknologi kan benyttes til å forbedre opplevelsen for kunder og ansatte.
Dagens forbrukere har store forventinger når de tar kontakt med en virksomhet. De ønsker å bli tilkoblet til noen som vet hvem de er, hvorfor de tar kontakt og hva deres behov er. I tillegg har de et sterkt ønske om en rask og effektiv kundebehandling.
I samarbeid med Avaya og Google, har NetNordic løsninger som effektivt kan digitalisere ditt eksisterende kundesenter og løfte det til et nytt nivå for å imøtekomme nye behov fra kundene/forbrukerne. Med kunstig intelligens (Artificial Intelligence – AI) og relevant kundedata kan din virksomhet tilby en mer personlig kundeopplevelse, samtidig som kundesenteret blir mer effektivt.
NetNordic TV viser hvorfor og hvordan din virksomhet enkelt kan digitalisere kundebehandlingen, og løfte kundeopplevelsen til et nytt nivå ved bruk av blant annet AI og tale-analyse. Alt dette kan vi gjøre på din eksisterende kundesenterplattform.
Nå som juleklokkene snart kimer inn håper jeg alle våre kunder, samarbeidspartnere og høyt verdsatte kolleger finner julefreden. Litt stress med julehandel og ribbesvor hører høytiden til, og kanskje får vi ikke mandelen i grøten i...
Les mer
I dette webinaret snakket Leif Arne Nesje og Erik Øie om nyheter fra Talkdesk CX. Talkdesk er en moderne skybasert kontaktsenterløsning, hvor arkitekturen baseres på mikrotjenester. Dette legger til rette for løpende innovasjon og gir...
Les mer
I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse...
Les mer
Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic forteller om de trender som skjer innen Kunstig Intelligens. De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt de siste månedene. De Store Språkmodellene...
Les mer
Opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams! NetNordic i samarbeid med ASC Technologies og Microsoft inviterer til webinar med fokus på opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams. ASC Recording Insights gir en rekke muligheter knyttet til opptak...
Les mer
Visste du at NetNordic er en av Nordens ledende leverandører av skybaserte og brukervennlige IPTV-tjenester? Høres det forlokkende ut med en IPTV-løsning som bare fungerer, som enkelt gir både ansatte og gjester tilgang til de...
Les mer