Møt vårt Chatbot-team!

Integrated Communication

2021-07-05


Hvordan er det å jobbe i en innovativ bedrift som skal tenke frem i tid? Møt vårt chatbot-team og noen av menneskene foran og bak i kulissene i NetNordic. 

NetNordic har i lang tid jobbet med å levere helhetlige løsninger til kundesentre. Chatbot er en naturlig utvidelse av tilbudet, og gjør at kundeservice kan ytes døgnet rundt, det være seg på første nyttårsdag, skjærtorsdag, eller en helt vanlig onsdag ved midnatt.  

Vårt team består av personer med bred erfaring, som utfyller hverandre og sørger for et sammensatt, men allikevel sømløst tilbud for våre kunder. Selv om ordet chatbot kan høres futuristisk og abstrakt ut, er menneskene som jobber med tjenesten i høyeste grad konkrete.  

Med oss på laget har vi flere med lang fartstid i NetNordic, og noen nye tilskudd. Noen er tett på kunden, mens andre jobber i bakgrunnen, med de brede penselstrøkene og lange linjene.  

Robert Aaslie er en av dem. Han er digital arkitekt og produktsjef for chatbot, og jobber blant annet med store digitaliseringsprosjekter og utrulling av chatbotløsninger for både privat og offentlig sektor. I tillegg deltar han i utviklingsprosjekter for å utfordre kunstig intelligens og dens bruksområder.  

Pål Mørk Hansen er en annen med hjerte for AI. Han er fysiker, og har inngående kunnskap om maskinlæring fra flere år som gründer på området, og leder NetNordic sin avdeling for innovasjon og systemutvikling.  

Den som er ansvarlig for kontakt mellom NetNordics salgs- og og AI-team, samt våre teknologipartnere, er Karl Johan Krane. Han er leder for chatbot forretningsutvikling, og har jobbet med kommunikasjonsløsninger i over 20 år. Han sørger for at salgsteamet har den informasjonen og opplæringen de trenger for å ha en god dialog med våre kunder om chatbottjenester.  

En av NetNordics svært dyktige konsulenter, Hans-Terje Hjørring, jobber med det praktiske i løsningen, og sørger for at chatboten blir en integrert del av hele kundesenteret. Sluttkunden skal forholde seg til et enkelt og brukervennlig grensesnitt, selv om det i bakkant kan være mange systemer som jobber med hverandre, og slik at alle elementene i løsningen oppleves som sømløst samarbeidende.  

Anders Luneng, enda en av våre dyktige konsulenter, har bred erfaring og kompetanse innenfor kompleks telekommunikasjon og store kontaktsentre. Hans fokus er kunden, og at denne skal få sine behov for løsninger og tjenester møtt.  

Line Hermans er en dreven AI-trener, med bred erfaring fra mange bransjer. Hun er utdannet lektor i realfag, og brenner for at «elevene» skal få de små aha-øyeblikkene som gir eierskapsfølelse til chatbotløsningen. Dette oppnår hun gjennom god og tydelig kommunikasjon og tett oppfølging med kunden.  

Med sine 10 år i NetNordic er Freddy Barkenes enda en av våre dyktige konsulenter, og er teknisk ansvarlig for chatbotløsningen. Han har over 30 års erfaring fra telefonibransjen, og har jobbet med alt fra små bedrifter til store selskaper, med fokus på blant annet implementering av forskjellige løsninger.

I tillegg til vårt AI-team har vi vår samarbeidspartner Boost.ai, som også består av kyndige teknikere og AI-trenere. Boost.ai lager plattformen chatboten bygges i, og denne er utformet slik at enhver skal kunne jobbe som AI-trener.  

Er det noe du lurer på når det gjelder chatbot til ditt kontaktsenter? Ta kontakt med med oss for en uforpliktende prat.

Klikk her for å melde deg på vårt webinar – Chatbot og AI 15. september klokken 09:00

 

Siste innhold - Integrated Communication