3. juli 2023
I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse for virksomhetens kunder.
NetNordic har søkt å få økt kunnskap om hvordan medarbeidere innen kundeservice opplever dagens situasjon. Samt hva de tenker om fremtiden. Sammen med vår partner CustomerTrends føler vi at vi har lykkes med dette, gjennom denne undersøkelsen.
Rapporten, gjort sammen med vår partner CustomerTrends, presenterer funn fra Norges største studie innen kundeservice – Hva er viktig for kundene dine?
Fyll inn kontaktskjema under og du vil få tilgang til rapporten
Send inn skjemaet nedenfor for å laste ned vår whitepaper.
I denne NetTalk 30 Minutes – Bruk av Generativ AI for virtuelle agenter, snakker Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic og Strategic Account Executive Anders Gjerde i Boost.ai, om mulighetene som ligger i generativ AI for...
Les mer
Oppsummering og hovedfunn Selv om digitale verktøy som kunstig intelligens og automatisering er til stadig større hjelp for å effektivisere og automatisere visse oppgaver, kan de ikke erstatte den menneskelige interaksjonen som er nødvendig for...
Les mer
I dette webinaret snakket Leif Arne Nesje og Erik Øie om nyheter fra Talkdesk CX. Talkdesk er en moderne skybasert kontaktsenterløsning, hvor arkitekturen baseres på mikrotjenester. Dette legger til rette for løpende innovasjon og gir...
Les mer
I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse...
Les mer
Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic forteller om de trender som skjer innen Kunstig Intelligens. De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt de siste månedene. De Store Språkmodellene...
Les mer
Opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams! NetNordic i samarbeid med ASC Technologies og Microsoft inviterer til webinar med fokus på opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams. ASC Recording Insights gir en rekke muligheter knyttet til opptak...
Les merDu kan ringe oss direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss en e-post salg@netnordic.no, eller fylle ut skjemaet nedenfor, så kontakter vi deg. Takk skal du ha!