KS Medarbeider Indeks 2023 – Medarbeider i fokus

Samhandling

3. juli 2023


I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse for virksomhetens kunder.

Medarbeidere innen kundeservice

NetNordic har søkt å få økt kunnskap om hvordan medarbeidere innen kundeservice opplever dagens situasjon. Samt hva de tenker om fremtiden. Sammen med vår partner CustomerTrends føler vi at vi har lykkes med dette, gjennom denne undersøkelsen.

Rapporten, gjort sammen med vår partner CustomerTrends, presenterer funn fra Norges største studie innen kundeservice – Hva er viktig for kundene dine?

Fyll inn kontaktskjema under og du vil få tilgang til rapporten 

 

Last ned Whitepaper

Send inn skjemaet nedenfor for å laste ned vår whitepaper.

Siste innhold - Samhandling

Kontakt oss her!

Du kan ringe oss direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en e-post salg@netnordic.no, eller fylle ut skjemaet nedenfor, så kontakter vi deg. Takk skal du ha!

Contact by mail