Samhandling
NetTalk 30 Minutes – Bruk av Generativ AI for virtuelle agenter
I denne NetTalk 30 Minutes – Bruk av Generativ AI for virtuelle agenter, snakker Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic og Strategic Account Executive Anders Gjerde i Boost.ai, om mulighetene som ligger i generativ AI for…
KSMedarbeiderindeks 2024 – Medarbeider i fokus
Oppsummering og hovedfunn Selv om digitale verktøy som kunstig intelligens og automatisering er til stadig større hjelp for å effektivisere og automatisere visse oppgaver, kan de ikke erstatte den menneskelige interaksjonen som er nødvendig for…
Microsoft Teams webinar
De fleste norske virksomheter har i dag et forhold til teams, da dette er appen som lar deg chatte, holde videomøter, webinarer, dele filer og samarbeide i samme dokument. Få et innblikk i hvordan tjenester…
Talkdesk CX | Skybasert kontaktsenter – Webinar
I dette webinaret snakket Leif Arne Nesje og Erik Øie om nyheter fra Talkdesk CX. Talkdesk er en moderne skybasert kontaktsenterløsning, hvor arkitekturen baseres på mikrotjenester. Dette legger til rette for løpende innovasjon og gir…
Yealink – headsets til enhver situasjon!
Lyst til å prøve noe nytt? Dette er hodetelefonene som kan brukes til trening, jobb, reise, kort sagt over alt. Vi tilbringer stadig mer tid med headsett på. Vi hører på musikk, lytter til podkast,…
KS Medarbeider Indeks 2023 – Medarbeider i fokus
I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse…
Kundeservice på kundenes premisser
Er kundeservice viktig for en bedrift? Ja! Kundeservice er viktig for en bedrifts omdømme og det kan være avgjørende for en kunde om de ønsker å komme tilbake til en bedrift. Hvis kunden ikke får tilfredsstilt…
Bot og menneske | Hånd i hånd – Webinar
Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic forteller om de trender som skjer innen Kunstig Intelligens. De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt de siste månedene. De Store Språkmodellene…
Webinar – Få kontroll på Teams og M365 lisenser
NetNordic holder webinar om å få bedre kontroll på Teams Voice og M365 lisenser. Vi gir deg mulighetene til å lykkes med clobba-platformen!