I dette webinaret snakket Leif Arne Nesje og Erik Øie om nyheter fra Talkdesk CX. Talkdesk er en moderne skybasert kontaktsenterløsning, hvor arkitekturen baseres på mikrotjenester. Dette legger til rette for løpende innovasjon og gir...
Les mer
I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse...
Les mer
Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic forteller om de trender som skjer innen Kunstig Intelligens. De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt de siste månedene. De Store Språkmodellene...
Les mer
Opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams! NetNordic i samarbeid med ASC Technologies og Microsoft inviterer til webinar med fokus på opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams. ASC Recording Insights gir en rekke muligheter knyttet til opptak...
Les mer