Insights

Innsikt fra bransjens eksperter

I NetNordic Insight gir vi deg et innblikk i hvordan vi hjelper våre kunder med å utvikle og administrere sine IT-løsninger. Vi har samlet videoer, webinarer, referansehistorier og artikler innen våre løsninger: IT-sikkerhet, Datasenter, Nettverk og Integrert Kommunikasjon.

Innholdskategori

Innhold

Samhandling

NetTalk 30 Minutes - Bruk av Generativ AI for virtuelle agenter
Samhandling

NetTalk 30 Minutes – Bruk av Generativ AI for virtuelle agenter

24. september 2024

I denne NetTalk 30 Minutes – Bruk av Generativ AI for virtuelle agenter, snakker Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic og Strategic Account Executive Anders Gjerde i Boost.ai, om mulighetene som ligger i generativ AI for…

Les mer
NetNordic KS medarbeiderindeks
Samhandling

KSMedarbeiderindeks 2024 – Medarbeider i fokus

29. mai 2024

Oppsummering og hovedfunn Selv om digitale verktøy som kunstig intelligens og automatisering er til stadig større hjelp for å effektivisere og automatisere visse oppgaver, kan de ikke erstatte den menneskelige interaksjonen som er nødvendig for…

Les mer
NetNordic og Microsoft Teams
Samhandling

Microsoft Teams webinar

13. oktober 2023

De fleste norske virksomheter har i dag et forhold til teams, da dette er appen som lar deg chatte, holde videomøter, webinarer, dele filer og samarbeide i samme dokument. Få et innblikk i hvordan tjenester…

Les mer
NetNordic Talkdesk webinar
Samhandling

Talkdesk CX | Skybasert kontaktsenter – Webinar

19. september 2023

I dette webinaret snakket Leif Arne Nesje og Erik Øie om nyheter fra Talkdesk CX. Talkdesk er en moderne skybasert kontaktsenterløsning, hvor arkitekturen baseres på mikrotjenester. Dette legger til rette for løpende innovasjon og gir…

Les mer
Samhandling

Yealink – headsets til enhver situasjon!

17. juli 2023

Lyst til å prøve noe nytt? Dette er hodetelefonene som kan brukes til trening, jobb, reise, kort sagt over alt. Vi tilbringer stadig mer tid med headsett på. Vi hører på musikk, lytter til podkast,…

Les mer
Samhandling

KS Medarbeider Indeks 2023 – Medarbeider i fokus

3. juli 2023

I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse…

Les mer
Samhandling

Kundeservice på kundenes premisser

28. juni 2023

Er kundeservice viktig for en bedrift? Ja! Kundeservice er viktig for en bedrifts omdømme og det kan være avgjørende for en kunde om de ønsker å komme tilbake til en bedrift. Hvis kunden ikke får tilfredsstilt…

Les mer
NetNordic - Bot og menneske hånd i hånd
Samhandling

Bot og menneske | Hånd i hånd – Webinar

26. april 2023

Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic forteller om de trender som skjer innen Kunstig Intelligens. De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt de siste månedene. De Store Språkmodellene…

Les mer
NetNordic og Teams
Samhandling

Webinar – Få kontroll på Teams og M365 lisenser

28. mars 2023

NetNordic holder webinar om å få bedre kontroll på Teams Voice og M365 lisenser. Vi gir deg mulighetene til å lykkes med clobba-platformen!

Les mer
Last inn flere

Kontakt oss her!

Du kan ringe oss direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en e-post salg@netnordic.no, eller fylle ut skjemaet nedenfor, så kontakter vi deg. Takk skal du ha!

Contact by mail