Hoteller og reiser

God brukeropplevelse
for gjester og ansatte

Et hotell i dag har flere teknologier som er viktige for både gjester og ansatte. I tillegg til personlig service, danner gjestene sitt inntrykk av besøket på et hotell i stor grad basert på hvordan den digitale gjestereisen har vært. Teknologier som WIFI, telefoni, TV, hotellets digitale skilting med mer, er nøkkelelementer i den digitale opplevelsen gjesten har under et opphold. Disse teknologiene må rett og slett fungere feilfritt. Alle disse teknologiene må være enkle å bruke, fungere godt sammen og gi en god brukeropplevelse for at gjester og ansatte skal være fornøyde og få en positiv opplevelse. Det er akkurat det vi i NetNordic har som mål å levere til hver og en av kundene våre.

Som en av svært få systemintegratorer i hotellbransjen kan vi tilby en komplett portefølje av teknologi og tjenester som ikke bare oppfyller hotellets behov i dag, men også i årene som kommer. Og vi topper det hele med inngående kunnskap om både hotellbransjens behov og gjestenes digitale forventninger når de bor på hotell. Vi bistår med teknisk planlegging og implementering av totalløsninger, slik at du kan fokusere på driften av hotellet ditt.


Snakk med en hotellekspert!

Har du spørsmål om IT i hotellbransjen?

Vi er her for å hjelpe deg.

Allan Bjørnstad Head of Sales
Beste følgesvenn

Vi er din beste følgesvenn.
Det er vårt løfte til deg.

Det betyr at du som kunde er garantert en tjeneste som alltid er oppdatert og velfungerende, slik at du kan gi gjestene dine de beste brukeropplevelsene. Samtidig som vi har god bransjeforståelse, høy kompetanse og kvalitetssikring i alle ledd, samt fleksible løsninger og betalingsmodeller, topper vi det hele med ekte lidenskap for hotell- og restaurantbransjen. Du kan være trygg på at NetNordic sørger for merverdi og den beste opplevelsen for gjestene, deg og hotellet ditt.


Skytjenester

Kravene til teknologi
innen hotellsektoren

Dagens teknologi er i rask utvikling. Innenfor hotellsektoren er kravene til teknologi og hvordan den skal fungere, prisgitt gjestenes vaner, krav og forventninger. Ved å velge teknologiske løsninger som leveres som skytjenester, vil hotellet ditt oppleve en fleksibilitet og skalerbarhet som ellers ikke er mulig.

Et hotell i skyen

Du får prismodeller og tjenester som er tilpasset ditt hotell og din virksomhet. Ved å velge en skybasert leveranse får du også tilgang til tjenester som oppdateres og overvåkes kontinuerlig, noe som gjør at hotellet ditt ligger i forkant av kundenes forventninger i stedet for at du må streve for å innfri dem. Samtidig er det enklere for deg å tilpasse løsningene hotellet bruker når nye behov oppstår, uten å måtte investere tungt i nytt utstyr eller nye plattformer eller foreta unødvendige avskrivninger.

NetNordic er derfor den eneste leverandøren i Norden som tilbyr skybaserte leveranser på alle områder til kundene våre, noe kundene våre har hatt stor suksess med å implementere som en del av en digital strategi for å komme i forkant av konkurrentene. Og vi gjør det enkelt på tvers av de nordiske landegrensene for å sikre at vi kan hjelpe virksomheten din med å vokse der du ønsker det.

Netnordic image 62
Hvordan et hotell er laget:

Lær mer om et spennende prosjekt – Hotel Riviera!

Teknologien må være enkel å bruke, fungere godt sammen og gi en god brukeropplevelse for at gjester og ansatte skal være fornøyde og få en positiv opplevelse. Det er akkurat det vi i NetNordic har som mål å levere til hver og en av kundene våre.

VÃ¥re tjenester:

  • Digital skilting
  • Telefoniløsninger
  • Kontaktsenter-tjenester
  • Markedsledende WiFi-tjenester
  • Digital radiokommunikasjon/Walkie-Talkies
  • Hotelltilpassede nettverks- og sikkerhetsløsninger
  • Fremtidssikre og brukervennlige IPTV-løsninger med innovative casting- og strømmetjenester

Ta kontakt

VÃ¥rt nyhetsbrev

FÃ¥ de aller siste nyhetene og oppdateringene rett i innboksen din.