NetNordic #BestCompanion
#BestCompanion
I NetNordic er vårt fokus i å skape og levere intelligente integrasjoner, med spesialisering på løsninger og tjenester for virksomhetskritisk infrastruktur innenfor løsningsområdene cybersikkerhet, sikre nettverk, sikre datasentre og sikker integrert kommunikasjon.
Til det trenger vi mange ambisiøse medarbeidere med variert yrkesbakgrunn: Arkitekter, utviklere, økonomer, ingeniører og IT-eksperter. Sammen som et team bygger vi det ingen har bygd før! Vi bruker innovativ markedsledende teknologi og skreddersydde løsninger for å møte våre kunders behov, spesifikt for deres bransje.
Som arbeidsgiver er det viktig å gi medarbeiderne våre rom til å prestere best mulig. Vi mener det å kunne påvirke sin egen hverdag gir økt motivasjon og bedre kvalitet på arbeidet som skal leveres.
Her er noen av våre ambisiøse kollegaer:
Bente Ulven – Customer Succsess Mangaer (CSM)
Bente jobber som CSM hvor hennes primæransvar er å forstå kundens behov og målsettinger. Dette er avgjørende for å kunne implementere de nødvendige tiltakene som sikrer maksimal verdi av tjenestene. Hun jobber tett med kundene og interne team, og fungerer som et viktig bindeledd mellom kundene og selskapet. En av de viktigste oppgavene til en CSM er å bygge og opprettholde en positiv relasjon med kundene. CSM-en er den primære kontaktpersonen for kundene, og jobber for å forstå deres behov og utfordringer. Sterke og nære relasjoner utgjør hjørnesteinen for suksesshistorier.
Mitt mål er å være kundens viktigste allierte.
Bente Ulven
Patrick Aleksander B. Jacobsen – Customer Service Agent (CSA)
Patrick jobber som CSA og levere førsteklasses kundeservice og support til kundene. Han opprettholder og styrker NetNordics omdømme og besvarer spørsmål, løser problemer og hjelper kundene med teknisk support og feilsøking. En av de viktigste oppgavene en CSA gjør er å bidra til å forbedre kundenes opplevelse, dette gjøres ved å jobbe tett med kundene og teamet for å sikre at alle henvendelser blir behandlet raskt og effektivt, og at alle problemer blir løst til kundenes tilfredshet.
For å lykkes i rollen som CSA i NetNordic, vil man trenge gode kommunikasjons- og mellommenneskelige ferdigheter, teknisk kunnskap og evnen til å jobbe godt i et team.
Patrick Jacobsen
Tomas Andersen – Senior Consultant
Tomas jobber som senior konsulent og er en erfaren og høyt kvalifisert IT-konsulent som arbeider med å gi rådgivning og bistand til selskaper i ulike bransjer om hvordan de kan optimalisere og forbedre sine teknologiske løsninger. Han identifiserer og analyserer kundenes behov og utfordringer, og utvikler skreddersydde løsninger for å møte disse behovene. Dette kan inkludere å evaluere og implementere nye teknologier og systemer, samt å optimalisere eksisterende infrastruktur og applikasjoner. Man vil også ha en god forretningsforståelse og kunne kommunisere klart og tydelig med kunder på alle nivåer i organisasjonen.
Å være ambisiøs er noe jeg alltid har vært i arbeidet mitt, og har stadig utfordret meg selv til å ta på meg mer ansvar og levere bedre. Det gir meg et driv, og å ville mer.
Tomas Andersen
Dan Åge Hoem – Account Manager
Dan jobber som Account Manager og jobber tett med teknisk avdeling for å sikre at de kan tilby kundene de mest effektive og kostnadseffektive løsningene som er tilgjengelige på markedet. Han identifiserer og kontakter potensielle kunder for å skape og opprettholde langsiktige relasjoner. En av de viktigste oppgavene en Account Manager gjør er å lede forhandlinger med kunder og utarbeide tilbud og kontrakter. De må være i stand til å forstå kundenes behov og utfordringer og kunne presentere løsninger på en overbevisende og forståelig måte.
I NetNordic ønsker vi å være «best companion», som betyr at hvis man går for oss skal man få den beste oppfølgingen, de beste løsningene og har en partner som gir alt.
Dan Hoem
Tom Nygård – HR Business Partner
Tom jobber som HR Business Partner og jobber hver dag med å finne og skape løsninger som gjør at jobbhverdagen på NetNordic ikke bare går opp – men fremover. Han er ansvarlig for å rekruttere og beholde dyktige medarbeidere, og å sikre en sunn og produktiv arbeidskultur i selskapet. En av hovedoppgave er å utvikle og implementere strategier for å sikre at NetNordic har de nødvendige ressursene og talentene for å oppnå sine forretningsmål. Tom jobber for å utvikle en sunn arbeidskultur og et trivelig arbeidsmiljø for medarbeiderne.
Det viktig å forstå at man ikke kan løse alle oppgavene alene. Det er utrolig mye kompetanse i selskapet og det er veldig morsomt å finne gode løsninger sammen.
Tom Nygård
Når du velger NetNordic vil du finne et team av dyktige, kreative og entusiastiske mennesker. I NetNordic er vi opptatt av å legge til rette, så du får muligheten til å vokse. Hos oss vil du jobbe med å utvikle deg i et uformelt og høykompetent miljø.
Ved å bruke den nyeste teknologien, kan vi gi betydelige økonomiske fordeler for våre kunder. Mange av våre kunder har også vært i stand til å få betydelig konkurransefordel takket være våre løsninger og tjenester. Vår kombinasjon av solid kompetanse og ledende produkter har vært nøkkelen til vår suksess.
Innholdsfortegnelse
Innholdsfagskategori
Innholdstype
Relatert innhold
Kontakt Oss
Ring oss gjerne direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en epost sales.no@netnordic.com, eller fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Takk!