NetNordic webinar – Puzzel brukerforum
LÃ¥s opp denne webinar
Produkteier Robert M Aaslie i NetNordic prater om trender de ser innenfor kundeservice og kommunikasjon, og forteller videre om mulighetene med Puzzel Contact Centre.
Det er mye snakk om CX (Customer Experience) på nett, i markedskommunikasjon, i butikk og i kundeservice. Her ønsker NetNordic at kundeservice er i front og tar de komplekse oppgavene. Det er en stigende trend å benytte seg av Kunstig Intelligens (KI) eller som det også heter på engelsk – Artificial Intelligence (AI).
NetNordic ser at mange går fra Chatbot til KI/AI assistent, som da bistår kundeservice og kundene på nettsider og gir dermed en annen funksjonalitet enn den vanlige Chatbot`en. ChatGPT er også en stigende trend, som benytter seg av LLM (Large Language Models)​.
I tillegg har Robert Aaslie med seg Partner Account Manager Thor-Richard Klingen fra Puzzel. De prater om framtidens kontaktsenter med Puzzel, og tar dere igjennom Roadmap`en for 2023, og ser på trender og fokusområder.
Robert M. Aaslie
Product Manager & Digital Architect, NetNordicThor-Richard Klingen
Partner Account Manager, PuzzelInnholdsfagskategori
Innholdstype
Relatert innhold
Kontakt Oss
Ring oss gjerne direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en epost sales.no@netnordic.com, eller fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Takk!