16 mar, 2023

NetNordic webinar – Puzzel brukerforum

LÃ¥s opp denne webinar

Produkteier Robert M Aaslie i NetNordic prater om trender de ser innenfor kundeservice og kommunikasjon, og forteller videre om mulighetene med Puzzel Contact Centre.

Det er mye snakk om CX (Customer Experience) pÃ¥ nett, i markedskommunikasjon, i butikk og i kundeservice. Her ønsker NetNordic at kundeservice er i front og tar de komplekse oppgavene. Det er en stigende trend Ã¥ benytte seg av Kunstig Intelligens (KI) eller som det ogsÃ¥ heter pÃ¥ engelsk – Artificial Intelligence (AI).

NetNordic ser at mange går fra Chatbot til KI/AI assistent, som da bistår kundeservice og kundene på nettsider og gir dermed en annen funksjonalitet enn den vanlige Chatbot`en. ChatGPT er også en stigende trend, som benytter seg av LLM (Large Language Models)​.

I tillegg har Robert Aaslie med seg Partner Account Manager Thor-Richard Klingen fra Puzzel. De prater om framtidens kontaktsenter med Puzzel, og tar dere igjennom Roadmap`en for 2023, og ser på trender og fokusområder.

Featuring

Robert M. Aaslie

Product Manager & Digital Architect, NetNordic
Featuring

Thor-Richard Klingen

Partner Account Manager, Puzzel

Kontakt Oss

Ring oss gjerne direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en epost sales.no@netnordic.com, eller fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Takk!

Siste innhold

VÃ¥rt nyhetsbrev

FÃ¥ de aller siste nyhetene og oppdateringene rett i innboksen din.