God service i alle kanaler

Fremhev din kundeservice med AI – gjør hver kundeinteraksjon til en positiv opplevelse!

For å yte god kundeservice er bedrifter avhengig av teknologi som ivaretar kundens behov.

Dagens kunder forventer god service i alle kanaler


Dagens kunder forventer god service i flere kanaler – blant annet via telefon, e-post, SMS, chat og selvbetjening på web med online assistanse. For å yte god kundeservice er bedriften derfor avhengig av teknologi som ivaretar disse behovene.

Fordi disse kanalene vanligvis er isolert fra hverandre, er det nødvendig å kombinere dem i en og samme løsning. I tillegg møter våre kunder nye utfordringer i form av sosiale medier, som tilfører en ny dimensjon rundt forvaltning av kontaktsentre.

Dagens kunder forventer god service i flere kanaler – blant annet via telefon, e-post, SMS, chat og selvbetjening på web med online assistanse. For å yte god kundeservice er bedriften derfor avhengig av teknologi som ivaretar disse behovene. 

God-service-i-alle-kanaler_Netnodic_web_2

Vi optimaliserer kontaktsenteret ditt 

Ved å fokusere på løsninger som samordner de ulike kanalene, har NetNordic etablert seg som en solid leverandør i markedet. Vi tilbyr rådgivning om hvordan din bedrift kan optimalisere kontaktsenteret sitt – både med hensyn til teknologi, integrasjon og arbeidsprosesser. 

Kombinasjon i samme løsning

Fordi disse kanalene vanligvis er isolert fra hverandre, er det nødvendig å kombinere dem i en og samme løsning. I tillegg møter våre kunder nye utfordringer i form av sosiale medier, som tilfører en ny dimensjon rundt forvaltning av kontaktsentre. 

Kunstig Intelligens (AI) kan gi følgende fordeler for medarbeiderne på kundesenteret:
Øyeblikkelig Informasjon 
– Umiddelbar tilgang til korrekt kunde- og saksinformasjon for raske og gode svar
Automatiserte Svar
– Spar tid med automatisering av svar på vanlige spørsmål, frigjør medarbeiderne for viktigere oppgaver
Personlig Tilpasning
– Løsningen kan lære av kundeatferd, og levere tilpassede opplevelser for den enkelte kunde og dermed øke kundetilfredsheten
24/7 Støtte
– AI er alltid på jobb og klar til å hjelpe både ansatte og kunder
Samspill
-AI-tjenester på lag med mennesker gir best kvalitet og kundeservice

Ta kontakt med oss for mer informasjon

Kontakt oss her!

Du kan ringe oss direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en e-post salg@netnordic.no, eller fylle ut skjemaet nedenfor, så kontakter vi deg. Takk skal du ha!

Contact by mail