NetNordic benytter Boost.ai som optimaliser samhandling mellom mennesker og virtuelle Agenter.

Boost.ai™ leverer en enestående «løsning/tjeneste/plattform» for sømløs samhandling mellom virtuelle agenter og mennesker.

Ved å utnytt nyeste teknologi på en gjennomtenkt måte, tilbyr plattformen avanserte funksjoner som gir en rik opplevelse de som benytter tjenesten, samt enkel, effektiv og kvalitativ administrasjon for virksomheten.

Koble din virtuelle agent til ulike kommunikasjonskanaler for sømløs kundeinteraksjon:

NetNordic og boost.ai kommunikasjonskanaler

«Løsning/tjenesten/plattformen» er utviklet med fokus på automatisering av tjenester gjennom hele den digitale kundereisen. Dette muliggjør sømløs interaksjon, fra første kontakt til avsluttende transaksjoner. Denne helhetlige tilnærmingen gir ikke bare forbedret effektivitet, men også en mer engasjerende og tilfredsstillende digital kundeopplevelse.

Bot og menneske – hånd i hånd

Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic og gjester forteller om de trender som skjer innen KI (Kunstig Intelligens). De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt i løpet av svært kort tid.

Du kan se reprise av sendingen her »

NetNordic - Bot og menneske hånd i hånd

Kontakt oss her!

Du kan ringe oss direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en e-post salg@netnordic.no, eller fylle ut skjemaet nedenfor, så kontakter vi deg. Takk skal du ha!

Contact by mail