Contact by mail
26. mai 2020

NetNordic Webinar – Chatbot og kontaktsenter

NetNordic Webinar – Chatbot og kontaktsenter!
Hvordan kan Chatbot være med å styrke tilgjengelighet og servicegrad for dine kunder?

0

dager

0

timer

0

minutter

0

sekunder

26. mai 2020
09:00 - 10:30

Det snakkes mye om chatbots i dag, men hva er egentlig mulig med dagens chatbot teknologi, og hvordan verdiøke kundeopplevelsen og tilgjengelighet?

NetNordic forteller deg hvor du bør starte og hva du skal tenke på.

På dette webinaret vil du få en innsikt og høre om noen av våre kundecaser fra både privat og offentlig sektor.

Se agenda nedenfor.

 

Vel møtt!

Agenda of the day

  • 09:00

    09:15
    Velkommen og kort om Netnordic som Bot leverandør

  • 09:15

    09:45
    NetNordic Kundecase Privat sektor - IKEA

  • 09:45

    10:15
    NetNordic kundecase offentlig sektor - NAV

  • 10:15

    10:30
    Q&A - Oppsummering og spørsmål