Flyt velger kontaktsenterløsning fra NetNordic
Kontaktsenterløsning fra NetNordic
Flyt AS er et nytt utstederselskap som har over 550 000 AutoPASS-kunder og håndterer over 250 millioner årlige passeringer med oppgjør på vegne av bompengeselskapene i Norge.
For å håndtere dialog og håndtering av Flyts kundeportefølje ble NetNordic med kontaktsenterplattformen Puzzel valgt som leverandør av ny kundersenterløsning.
Valget ble gjort basert på en totalvurdering. Løsningen er en omnikanal kontaktsenterløsning som håndterer telefoni, e-post, chat, sms og kontaktskjema, slik at Flyts kunder kan velge foretrukket kanal å kommunisere på.
Flyt er veldig godt fornøyd med den nye løsningen og Ellinor Fiskaa som er Leder for kundesenter og marked sier følgende.
«Det er sjelden vi implementerer teknologi som går så smertefritt, og våre kundebehandlere opplever løsningen som meget driftsstabil og enkel å bruke. NetNordic sammen med Puzzel gjør hverdagen enklere og vi kan supportere våre kunder på en bedre måte».

Innholdsfortegnelse
Innholdsfagskategori
Innholdstype
Relatert innhold
Kontakt Oss
Fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Takk!
Siste innhold
SOC: Er bedriften din klar for et security operations center?
SOC Security operations center
Les mer
Guide: Slik blir dere klare for pentesting
Penetrasjonstesting tar dere et steg mot en tryggere drift. Her er guiden som viser dere hvordan dere best forbereder dere.
Les mer