07 jun, 2024

Klager de ansatte på tregt internett?

Nettverk som en tjeneste

Ved å velge NetNordic sin nettverk som en tjeneste (NaaS), får du tilgang til en helhetlig og sikkerhetsfokusert tilnærming som beskytter bedriftens nettverk og data. Samtidig drar du nytte av ekspertisen og ressursene til en ledende aktør i bransjen.

Nettverk som en tjeneste er et månedsabonnement, med full fleksibilitet inkludert ubetinget opp og nedskalering i avtaleperioden, med kun 90 dagers oppsigelsestid, og uten avviklingsgebyr om du angrer deg.

Hvorfor velge nettverk som tjeneste?

  • Tjenesten er «all inklusive» og har ingen ekstra lisenskostnader og inkluderer nødvendig antall WiFi antenner, nettverks svitsjer og brannmur.
  • Service og support – Garantert responstid og tilgang på et stort dedikert service-team.
  • Tjenesten er skybasert og krever ingen ekstra lokale servere, eller spesial kompetanse hos kunde.
  • Dette er ikke en leieavtale, men et «abonnement», som betyr at total verdi ikke blir belastet deres regnskapsbøker, men er kun en operasjonell kost lik et mobilabonnement.
  • Tjenesten bygger på «Enterprise top grade» komponenter fra markedsledende produsenter og skalerer opp til å dekke de mest avanserte nettverksbehov.

Hva koster det å etablere nettverk som tjeneste

10-30 ansatte

lokaler ca. 150m2, pris per måned fra kr 5 200,-*

30-50 ansatte

lokaler ca. 250m2, pris per måned fra kr 7 200,-*

50-100 ansatte

lokaler ca. 400m2, pris per måned fra kr 12 200,-*

101 ->

ingen begrensning oppover, pris på forespørsel

*Priseksempel 36 måneders avtaleperiode, alle priser eks MVA. Internettaksess og intern kabling er ikke inkludert. Prisene eksempel er basert på erfaring og er derfor kun kvalifiserte estimater, endelig tilbud gis på forespørsel.

Høres dette for godt ut til å være sant, hva er risikoen?

Hva skjer etter endt avtale periode?
Eneste risiko er kostnad for etablering og internt tidsforbruk ved etablering, alt annet kan returneres med 90 dagers varsel.

Da er maskinvaren deres eie, og månedssum reduseres til kun å dekke service, support og programvarekost. Du kan avslutte avtalen, eller oppgradere, alt etter eget ønske – Full fleksibilitet også etter opprinnelig kontrakts lengde.

Kontakt Oss

Ring oss gjerne direkte på vårt telefonnummer +47 67 247 365, send oss ​​en epost sales.no@netnordic.com, eller fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Takk!

Siste innhold

VÃ¥rt nyhetsbrev

FÃ¥ de aller siste nyhetene og oppdateringene rett i innboksen din.