mai 08, 2025
Online
09:00 - 09:30

NetTalk 30 Minutes

Hvordan kan du bruke kunstig intelligens (AI) til å forstå hva som fungerer (og ikke fungerer)?

Puzzel Conversational Intelligence er en avansert AI-drevet løsning utviklet for å forbedre kundeinteraksjoner ved å analysere og optimalisere samtaler på tvers av kanalene dine.

Webinaret blir holdt på Engelsk men tekstet på Norsk

AI powered analysis with Puzzel Conversational Intelligence

Se NetTalk 30 Minutes – AI powered analysis with Puzzel Conversational Intelligence

NetNordic og vår partner Puzzel viser hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen, agentenes ytelse og den operative effektiviteten ved å benytte det AI-drevne analyseverktøyet Conversational Intelligence.

Med dyptgående analyse- og rapporteringsfunksjoner gjør Puzzel Conversational Intelligence det mulig for organisasjoner å ta datadrevne beslutninger. 

Dette sikrer mer personlig og effektiv kommunikasjon med kundene ved å forstå samtalemønstre, samtalelengder, kundesentiment og språkbruk. Løsningen hjelper med å identifisere kunnskapshull og ineffektive prosesser, og gir klare anbefalinger for å optimalisere samtalehåndtering og generell servicekvalitet.

Agenda:

  • Introduksjon ved Robert Aaslie, produktsjef, NetNordic 
  • Introduksjon til Conversational Intelligence ved Sundeep Boughan, Director of Sales Engineering, Puzzel
  • Fra data til verdi: 7 seconds of magic 
  • Bli kjent med kunden din 
  • Kundetilfredshet 
  • Spør AI – Få innsikt Avslutning
Featuring

Robert Aaslie

Product Manager, NetNordic
Featuring

Sundeep Boughan

Director of Sales Engineering, Puzzel

Viktige fordeler med konversasjonsintelligens:

  • Tydelige anbefalinger: Motta spesifikk veiledning for å optimalisere samtalehåndtering og generell servicekvalitet.
  • Umiddelbar tilbakemelding og handlingsrettede anbefalinger: Bruk AI for å forbedre samtalehåndteringen umiddelbart.
  • Dyp analyse og rapportering: Ta datadrevne beslutninger basert på samtalemønstre, samtalelengder, sentiment og språkbruk.
  • Personlig og effektiv kommunikasjon: Sørg for mer skreddersydde interaksjoner med kunder.

Identifiser kunnskapshull og ineffektive prosesser: Pek på forbedringsområder.

Når og hvor?

Online

Online webinar

From: 09:00 – 09:30

Sted

Online

Vårt nyhetsbrev

Få de aller siste nyhetene og oppdateringene rett i innboksen din.