Drift - Technical Assistance Center (TAC)

Støttefunksjonen Technical Assistance Center (TAC) gir deg teknisk support på alle produkter og tjenester NetNordic leverer.

  • Døgnåpen tjeneste
  • Akutte problemer og forespørsler om nye funksjoner
  • Faglig oppdatert

Vi forsøker å resette tjenester tilbake til normal status så fort som mulig.

Døgnåpen tjeneste

TAC gir deg tilgang til supporteksperter som raskt og effektivt hjelper deg med alt fra akutte problemer til forespørsler om nye funksjoner for deres eksisterende løsning. Vi forsøker å resette tjenester tilbake til normal status så fort som mulig.

TAC-supporten hos NetNordic er tilgjengelig døgnet rundt, slik at vi effektivt kan løse feil i samsvar med avtalte SLA-nivåer.

Faglig oppdatert

Technical Assistance Center (TAC) arbeider i samsvar med Information Technology Infrastructure Library (ITIL v3), som er et rammeverk med prinsipper for håndtering av IT-tjenester.

Vi er sertifisert for et stort antall av nettverksleverandørers produkter, og vi tar stadig nye kurs for å være oppdatert faglig og for å oppnå høyere nivåer av sertifiseringer.

NetNordic sitt driftssenter finnes i redundante sikkerhetsklassifiserte datasentre i Norge.

 

Kontakt meg




Nettverk
IT-sikkerhet
Datasenter
Kommunikasjon

Kontakt oss – så forteller vi mer om vårt Technical Assistance Center.