Få maksimalt utbytte av din investering

Sikre din IT-investering

 

Med en Service- og supportavtale hos NetNordic oppnår du å få det meste ut av din investering. Vi vil nemlig sikre at din nettverks-, sikkerhets- eller kommunikasjonsløsning innfrir dine forventninger til kvalitet og verdi for din bedrift.

 

Med vår service-og supportavtale får du tilgang til din egen Service Manager som følger deg opp gjennom hele avtalens livsløp.

En standard Service- og supportavtale omfatter:

  • Dekningsperiode: Vi tilbyr deg ulike dekningsperioder (åpningstider) innenfor servicekategoriene Gull, Sølv og Bronse.
  • Servicedesk: Vi sikrer deg tilgang til vår Servicedesk for riktig håndtering av hendelser og bestillinger.
  • Feildiagnose og feilretting: Vi sikrer deg tilgang til vårt sertifiserte personell for kvalifisert feildiagnostisering og påfølgende feilretting.
  • Reservedeler & logistikk: Vi sikrer deg tilgang til aktuelle reservedeler enten direkte fra produsent eller fra vårt interne reservedelslager. All håndtering og administrasjon av aktuelle reservedeler skjer innenfor avtalens dekningsperiode.
  • Produsentsupport: Vi sikrer at du har tilgang til produsentens aktuelle lisenser, programvare­oppdateringer eller nye versjoner av programvare. Vi tar ansvar for kommunikasjon med aktuelle produsenter/leverandører slik at du får tilgang til tjenestene direkte fra vårt nettsted.

 

 

 

 

  • Konsulenttjenester: Vi sikrer at du får tilgang til det ypperste av kompetanse innenfor ytelsene i avtalen. Dette sikrer dine investeringer når det gjelder utnyttelse av aktuell infrastruktur samtidig som vi gir råd om videre utvikling, integrasjon og migrering til nye aktuelle løsninger.
  • Service Manager: Vi er opptatt av at du skal være mest mulig fornøyd med våre ytelser i forbindelse med avtalen. En Service Manager vil være din hovedkontakt og opptre som din talsmann hos oss, vedrørende oppfølging og forvaltning av avtalen gjennom hele avtalens livsløp. Direkte kontakt med din Service Manager sikrer deg riktig oppfølging og rapportering av feilsituasjoner, leveranser, prosjekt, endringer, lisensproblematikk og andre sentrale aktiviteter som forenkler din oppfølging av ytelsene i avtalen.

 

Kontakt meg




Nettverk
IT-sikkerhet
Datasenter
Kommunikasjon

Ta kontakt med våre dyktige rådgivere!

Ønsker du mer informasjon?
Fyll ut skjemaet, så hører du fra oss innen kort tid!

Eller du kan ringe oss direkte på +47 67 24 73 65