NetNordic Prosjektleder
Ved leveranseprosjekter er en prosjektleder en nødvendighet. Erfaringsmessig er manglende prosjektledelse og koordinering den største kostnadsdriveren i et leveranseprosjekt. Det er derfor viktig at denne rollen ivaretas av kunden på best mulig måte.
Alternativt kan prosjektledelse leveres som en tjeneste fra NetNordic.
Oppgaver for NetNordic Prosjektleder:
- Starte prosjektet for å sikre felles forståelse av innholdet i leveransen (leverandør/mottaker)
- Definere testkriterier og produsere akseptansetester i henhold til kravspesifikasjon
- Produsere og overholde planer, frister og kostnadsrammer
- Avdekke, evaluere og håndtere risiko
- Koordinere eksterne ressurser og leverandører
- Håndtere ønskede endringer underveis i prosjektet
- Håndtere avvik og rapportere til styringsgruppe i henhold til avtalte grenseverdier
- Kvalitetssikre prosjektdeltakernes utførelse av oppgaver i henhold til definerte kriterier
- Fortløpende loggføre og rapportere etter avtalt hyppighet til deltakere og eiere av prosjektet
- Stå som mottaker for eskaleringer ved eventuelle avvik og problemer
- Sikre oppnåelse av definerte målsetninger og optimal effekt av leveranseprosjektet gjennom akseptansetester og dokumentasjon

Vi kontakter deg
Ta kontakt med våre dyktige rådgivere!
Ønsker du mer informasjon?
Fyll ut skjemaet, så hører du fra oss innen kort tid!
Eller du kan ringe oss direkte på +47 67 24 73 65