NetNordic Servicedesk (SPOC)

Støttefunksjonen Servicedesk er våre kunders sentrale kontaktpunkt, en såkalt Single Point of Contact (SPOC). Her får du som kunde din egen inngang for alle henvendelser.

 

  • Rask og effektiv saksbehandling
  • Behandler og prioriterer saker
  • Faglig oppdatert

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi prioriterer og følger opp alle henvendelser fra deg som kunde.

Rask saksbehandling

Gjennom Servicedesk kan du for eksempel feilmelde forstyrrelser i dine drifts-og skytjenester. Servicedesk behandler saker raskt og effektivt.

Er du interessert i våre tjenester, kan du ta kontakt med din salgskontakt i NetNordic, så hjelper vi deg å komme i gang.

Vi håndterer spørsmål og alarmer, og prioriterer og følger opp alle henvendelser fra deg som kunde.

Behandler og prioriterer saker

Alle henvendelser registreres i vårt saksbehandlingssystem og håndteres og logges i samsvar med prioriteringer og rutiner vi har blitt enige om med kunden.

Løsningstiden på din henvendelse, er basert på det som er avtalt mellom deg som kunde og NetNordic.

Faglig oppdatert

Netnordic Operations (NOC) arbeider i samsvar med Information Technology Infrastructure Library (ITIL v3), som er et rammeverk med prinsipper for håndtering av IT-tjenester.

Vi er sertifisert for et stort antall av nettverksleverandørers produkter, og vi tar stadig nye kurs for å være oppdatert faglig og for å oppnå høyere nivåer av sertifiseringer.

 

 

 

Kontakt meg




Nettverk
IT-sikkerhet
Datasenter
Kommunikasjon

Høres dette interessant ut? Kontakt oss – så forteller vi mer om vår Servicedesk!