Ledig stilling
Vil du være med på reisen i Norges mest innovative, inspirerende og hurtigst voksende system integrator?
NetNordic Norway vokser og ønsker å forsterke avdelingen for kommersiell salgsstøtte, Bid & Knowledge Management. Som tilbudskoordinator / Bid Manager vil du bistå NetNordics salgsavdeling i deres arbeid med tilbuds- og kontraktsprosesser med store og mellomstore private og offentlige norske virksomheter.
Som en del av teamet Bid & Knowledge Management vil du bistå i planlegging, utforming og leveranser av komplette tilbudsdokumentasjoner og anbudsbesvarelser. Du vil være en vesentlig støtteressurs for salgsavdelingen når store og komplekse anbudskonkurranser skal besvares. Tilbudskoordinator / Bid Manager står også ansvarlig for ulike oppgaver med å dokumentere og beskrive NetNordics virksomhet i ulike kundeprosesser.
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, plan for kompetanseheving og videreutvikling, og et dynamisk og foroverlent jobbmiljø.
Hovedoppgaver
Kvalifikasjoner
Personlige egenskaper for å lykkes i rollen
At du identifiserer deg med våre verdier «Ambitious», «Team Oriented» og «Reliable» tar vi som en selvfølge.
Klikk her for å søke på stillingen.
NetNordic er en nordisk systemintegrator spesialisert på løsninger og tjenester innen datanettverk, kommunikasjon og IT-sikkerhet. Som Best Companion skal NetNordic bidra til å realisere kundens forretningspotensial gjennom effektiv bruk av unike løsninger og tjenester. I 2021 omsatte gruppen for ca. 2 milliarder NOK. NetNordic har over 500 ansatte på 14 kontorer i Norden, fordelt på datterselskaper i Norge, Sverige, Danmark og Finland.