Ledig stilling

NetNordic søker etter Tilbudskoordinator – Lysaker

NetNordic Norway vokser og ønsker å forsterke avdelingen for kommersiell salgsstøtte, Bid & Knowledge Management. Som tilbudskoordinator vil du bistå NetNordics salgsavdeling i deres arbeid med tilbuds- og kontraktsprosesser med store og mellomstore private og offentlige norske virksomheter.

Som en del av teamet Bid & Knowledge Management vil du bistå i planlegging, utforming og leveranser av komplette tilbudsdokumentasjoner og anbudsbesvarelser under kyndig ledelse. Du vil være en vesentlig støtteressurs for salgsavdelingen når store og komplekse anbudskonkurranser skal besvares. Tilbudskoordinator står også ansvarlig for ulike oppgaver med å dokumentere og beskrive NetNordics virksomhet i ulike kundeprosesser.

Stillingen vil gjennom kursing, kompetanseheving og tilegnet erfaring gi muligheter for nye roller og oppgaver i virksomheten over tid. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, plan for videreutvikling og et dynamisk og foroverlent jobbmiljø.

Hovedoppgaver

Bistå selger, salgssjef eller bid manager i tilbuds- og anbudsprosesser, herunder:

  • Oppgaver i forbindelse med identifikasjon og kvalifikasjon av kundecaser
  • Oppsett og utarbeidelse av kvalifikasjonssøknader og tilbud-/anbudsdokumentasjon etter gjeldende malverk
  • Prosessuell og tekstuell kvalitetssikring i tilbuds- og anbudsprosesser
  • Koordinere nødvendige aktiviteter etter kundedialog via KGV og gjennom forhandlingsprosesser
  • Inngå i team som har «superbrukerroller» i bl.a. Doffin og aktuelle KGVer
  • Oppgaver i forbindelse med å dokumentere NetNordics virksomhet i leverandørregistre
  • Oppdatere virksomhetsbeskrivelser og øvrig skriftlig materiale som avdelingen forvalter

Kvalifikasjoner

  • Utdanning på høyskole/universitetsnivå. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Erfaring fra skriftlige produksjoner, eventuelt tilbudsarbeid, løsningssalg eller kontraktsarbeid
  • Erfaring med prosjekt- /gruppearbeid
  • Utmerkede norskkunnskaper – og tilsvarende solide skriveferdigheter
  • God erfaring med bruk av Microsoft Office, med inngående kjennskap til Word

Personlige egenskaper for å lykkes i rollen

  • Strukturert, kvalitetsbevisst og metodisk, med klar sans for orden og etterrettelighet
  • Analytisk legning, det vil si evne til å sette seg inn i komplekse tekster og instruksjoner, samt aksjonere og respondere relevant på slike
  • Selvstendig, initiativrik og serviceorientert
  • Motiveres av å skape resultater i fellesskap
  • Interesse for salg, administrasjon, prosjektledelse og/eller Bid Management

At du identifiserer deg med våre verdier «Ambitious», «Team Oriented» og «Reliable» tar vi som en selvfølge. Stillingen er lokalisert ved vårt hovedkontor med adresse Vollsveien 2B på Lysaker. Vi oppfordrer nyutdannede til å søke.

Spørsmål om stillingen:

Ta kontakt med Ole-Henrik Sandberg, Head of Bid & Knowledge management på
Tlf: 951 60 960 eller epost: ole-henrik.sandberg@netnordic.com

Lyst til å søke?

Send oss en søknad på epost: soknader@netnordic.com

NetNordic er en nordisk systemintegrator spesialisert på løsninger og tjenester innen datanettverk, kommunikasjon og IT-sikkerhet. Som «Best Companion» skal NetNordic bidra til å realisere kundens forretningspotensial gjennom effektiv bruk av unike løsninger og tjenester. 2021 proforma omsetning estimeres til ca. 2 milliarder. NetNordic har over 400 ansatte på 14 kontorer i Norden, fordelt på datterselskaper i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Les mer på www.netnordic.no

Personlig rådgiver


+47 67 247 365 salg@netnordic.no


Kontakt NetNordic og få veiledning av en personlig bedriftsrådgiver.

Personlig rådgiver


+47 67 247 365 salg@netnordic.no


Kontakt NetNordic og få veiledning av en personlig bedriftsrådgiver.