Contact by mail

Ledig stilling

NetNordic søker etter Leveransekoordinator, eHelse og Hospitality

Har du faglig stolthet og vil jobbe med bransjens mest fremtidsrettede teknologi, så passer du hos oss.

NetNordic Norway vokser og ønsker å forsterke kapasiteten vår på prosjektleveranser til den Helsesektoren og hotellsektoren. 

Som Leveransekoordinator, vil du være bindeleddet mellom kunde, teknisk ledelse, prosjektledelse og eksterne el. Installatører. 

Sammen med konsulentteamet vil du lede arbeidet med å koordinere større og mindre leveranser til våre kunder i helsesektoren. Du vil være en vesentlig støtteressurs for prosjektavdelingen når store og komplekse prosjekter skal leveres. 

Organisatorisk plassering: 

Stillingen er organisert i selskapets tekniske konsulentapparat og rapporterer til leder for denne avdelingen. 

Arbeidssted: Lysaker 

Ansvarsområder Leveransekoordinator: 

  • Opprette og planlegge ordre og prosjekt for produksjon/ installasjon 
  • Dialog med våre underleverandører  
  • Mottak av varer og klargjøring for montering. Programmering  
  • Håndtere/planlegge endringer i prosjekt og leveranser ved forsinkelser 
  • Kommunikasjon med kunder og andre avdelinger ved eventuelle leveringsforsinkelser 
  • Følge opp leveringstider sammen med andre avdelinger i bedriften 
  • Diverse oppgaver for avdelingen ved behov, bl.a. for interne prosjekter 
  • Oppsett av systemer og løsninger i henhold til kundens kravspesifikasjon  
  • Oppfølging av prosjekt og leveranser med statusrapportering 
  • Koordinere møter internt og eksternt 
  • Koordinere alle oppgaver og ressurser knyttet til leveranse og prosjekt 
  • Assistere og koordinere logistikk og implementering av hardvareleveranser 
  • Operativ ute hos kunder før, under og etter gjennomføring av våre leveranser 
  • Koordinere montasjeteam 
  • Planlegge ressursbehov og bemanne prosjekter med riktig kompetanse 
  • Bistå med å lede prosjekter slik at vedtatte målsetninger for økonomi, fremdrift og kvalitet nås 
  • Bidra til godt samarbeid ved å skape gode kunde- og leverandørrelasjoner gjennom å sikre høy kundetilfredshet 
  • Lede og engasjere medarbeidere 

  

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper for å lykkes i rollen: 

  • Være faglig trygg og tillitsvekkende  
  • Være pliktoppfyllende og løsningsorientert  
  • Ha engasjement og nysgjerrighet  
  • Like nye utfordringer  
  • Trives med å jobbe i team  
  • Systematisk, strukturert og nøyaktig 
  • Grunnleggende teknisk forståelse, og kunne enkelt sette seg inn i teknologi 
  • Selvstendig og initiativrik 
  • Serviceinnstilt og løsningsorientert 
  • Kommunikasjonsferdigheter både på norsk og engelsk 
  • Sans for logistikk og planlegging av fremdrift og produksjon 
  • Generell god IT kompetanse 
  • Fagskole/ høgskole utdanning. Eventuelt erfaring fra tilsvarende roller. 
  • Erfaring fra prosjektarbeid, administrasjon 
  • Førerkort klasse B 
  • Personlige egenskaper vektlegges 

At du identifiserer deg med våre verdier «Ambitious», «Team Oriented» og «Reliable» tar vi som en selvfølge. 

NetNordic er en nordisk systemintegrator spesialisert på løsninger og tjenester innen datanettverk, kommunikasjon og IT-sikkerhet. Som Best Companion skal NetNordic bidra til å realisere kundens forretningspotensial gjennom effektiv bruk av unike løsninger og tjenester. I 2021 omsatte gruppen for ca. 2 milliarder NOK. NetNordic har over 500 ansatte på 14 kontorer i Norden, fordelt på datterselskaper i Norge, Sverige, Danmark og Finland. 

Vi kan tilby: 

Konkurransedyktige betingelser, plan for kompetanseheving og videreutvikling, og et dynamisk og fremoverlent arbeidsmiljø 

Klikk her for å søke på stillingen