Contact by mail

2. mars 2022

Flyt velger kontaktsenterløsning fra NetNordic.

Flyt AS er et nytt utstederselskap som har over 550 000 AutoPASS-kunder i Norge.

For å håndtere dialog og håndtering av Flyts kundeportefølje ble NetNordic med kontaktsenterplattformen Puzzel valgt som leverandør av ny kundersenterløsning. Valget ble gjort basert på en totalvurdering. Løsningen er en omnikanal kontaktsenterløsning som håndterer telefoni, e-post, chat, sms og kontaktskjema, slik at Flyts kunder kan velge foretrukket kanal å kommunisere på.

Flyt er veldig godt fornøyd med den nye løsningen og Ellinor Fiskaa som er Leder for kundesenter og marked sier følgende:

«Det er sjelden vi implementerer teknologi som går så smertefritt, og våre kundebehandlere opplever løsningen som meget driftsstabil og enkel å bruke. NetNordic sammen med Puzzel gjør hverdagen enklere og vi kan supportere våre kunder på en bedre måte»

NetNordic takker for tilliten og ser frem til videre samarbeid i fremtiden.