Contact by mail

2. mars 2022

Flyt velger kontaktsenterløsning fra NetNordic.

Flyt AS er et nytt utstederselskap. De har over 550 000 AutoPASS-kunder i Norge.

Flyt valgte NetNordic med kontaktsenterplattformen Puzzel, for å håndtere dialog og håndtering av Flyts kundeportefølje. Flyt gjorde en totalvurdering før NetNordic ble leverandør. Løsningen er en omnikanal kontaktsenterløsning som håndterer telefoni, e-post, chat, sms og kontaktskjema. Dette for at Flyt sine kunder kan velge foretrukket kanal å kommunisere på.

Flyt er veldig godt fornøyd med den nye løsningen. Ellinor Fiskaa som er Leder for kundesenter og marked sier følgende:

«Det er sjelden vi implementerer teknologi som går så smertefritt, og våre kundebehandlere opplever løsningen som meget driftsstabil og enkel å bruke. NetNordic sammen med Puzzel gjør hverdagen enklere og vi kan supportere våre kunder på en bedre måte»

NetNordic takker for tilliten og ser frem til videre samarbeid i fremtiden.