27. mars 2019
NetNordic leverer telefoni-og kontaktsenterløsning til Eidsiva Bredbånd.
Eidsiva Bredbånd er en lokal bredbåndsleverandør for Hedmark, Oppland og deler av Romerike. De har 65 000 kunder og cirka 232 000 henvendelser i året, fordelt på e-post, chat og telefoni.
De ønsket en mer fleksibel og fremtidsrettet kontaktsenterløsning.
Eidsiva Bredbånd har 60 brukere av telefoniløsningen, og 40 agenter som sitter på kundesenteret.
I tillegg til å ha levert telefoni- og kontaktsenterløsningen, har NetNordic utviklet og implementert tilleggsapplikasjoner spesialtilpasset Eidsivas kundesenter:
Avtalen inkluderer monitorering av kontaktsenterløsningen og en drifts- og supportavtale.
– NetNordic er fleksible og har en rasjonell tilnærming til utfordringer, som passer oss fint. De har fokus på det som er viktig, og de holder oss oppdatert på nye trender og løsninger innenfor bransjen, sier leder for kundesenteret til Eidsiva Bredbånd, Lars Dahlum Johansen.