Contact by mail

3. april 2020

NetNordic lanserer E-post Bot

Opplever din bedrift økt trafikk på e-post? Merker dere økt press som følge av Coronaviruset? Er det utfordrende å følge opp, besvare og sørge for god servicegrad ovenfor dine kunder og partnere? 

Fortvil ikke! Netnordic har løsningen!

Hva er en e-post bot?

En e-postbot er et verktøy for automatisk håndtering av store mengder innkommende e-poster. Boten analyserer og prosesserer innholdet i hver enkelt e-post og utfører handlinger basert på det. Den kan tilpasses etter behov og bransje, og trenes opp i vår plattform. Via tagging og språkmotor (NLU), trenes og forbedres den kontinuerlig.

Hva kan en e-post bot gjøre?

  • Håndterer eksterne og interne e-post
  • Kommunisere med avsender
    • For å bekrefte mottak av informasjon eller beskjed
    • Kommunisere tilbake hvis informasjon mangler
  • Utfører oppgaver i andre systemer og behandler henvendelser fra A til Å
  • Klassifiserer og arkiverer 
  • Trekke ut nøkkeldata for senere bruk
  • Videresende mail eller informasjon

Hvilken informasjon og data trenger vi?

  • Datagrunnlag
    • Minimum 3000 e-poster
  • Klassifisering
  • Hvilken informasjon skal hentes ut?
  • Hvilke systemer skal den jobbe mot?

Hva gjør vi med informasjonen?

  • Definere klassifiseringsregler
  • Trene e-post bot med eksemplene vi har
  • Konfigurere integrasjon etter behov

På 3 uker kan Netnordic sette opp en E-post Bot som kan:

Tolke og forstå alt innholdVideresende
Klassifisere etter type e-postSvare innsender
IdentifisereEkstrahere data

Det er også mulig å integrere vår E-post Bot ved bruk av API, slik at e-post kan sendes og håndteres i annen plattform som et ordre- og fakturasystem eller Service Management plattform.

Har du spørsmål eller lurer på noe, kontakt din rådigver hos NetNordic eller send oss en mail på salg@netnordic.no

Ta kontakt i dag og få Kampanjetilbud med lav etableringskost og rask levering.