3. april 2020
Opplever din bedrift økt trafikk på e-post? Merker dere økt press som følge av Coronaviruset? Er det utfordrende å følge opp, besvare og sørge for god servicegrad ovenfor dine kunder og partnere?
Fortvil ikke! Netnordic har løsningen!
Hva er en e-post bot?
En e-postbot er et verktøy for automatisk håndtering av store mengder innkommende e-poster. Boten analyserer og prosesserer innholdet i hver enkelt e-post og utfører handlinger basert på det. Den kan tilpasses etter behov og bransje, og trenes opp i vår plattform. Via tagging og språkmotor (NLU), trenes og forbedres den kontinuerlig.
Hva kan en e-post bot gjøre?
Hvilken informasjon og data trenger vi?
Hva gjør vi med informasjonen?
På 3 uker kan Netnordic sette opp en E-post Bot som kan:
Tolke og forstå alt innhold | Videresende |
Klassifisere etter type e-post | Svare innsender |
Identifisere | Ekstrahere data |
Det er også mulig å integrere vår E-post Bot ved bruk av API, slik at e-post kan sendes og håndteres i annen plattform som et ordre- og fakturasystem eller Service Management plattform.
Har du spørsmål eller lurer på noe, kontakt din rådigver hos NetNordic eller send oss en mail på salg@netnordic.no
Ta kontakt i dag og få Kampanjetilbud med lav etableringskost og rask levering.