22. desember 2015

Har ditt selskap den rette kommunikasjonsplattformen for fremtiden?

Samhandling gjøres nå på brukerens premisser, hvor brukeren selv velger sin prefererte klient og kanal. Har din kommunikasjonsplattform tatt høyde for dette? 

NetNordic har i mange år designet og levert markedsledende kommunikasjonsløsninger basert på teknologi fra Avaya. Våre konsulenter har erfaring fra kunder med komplekse behov og høye krav til løsningene.

Avayas løsninger for kommunikasjon og samhandling er posisjonert som leder i Gartners Magic Quadrant for 2015 innen Unified Communication for syvende år på rad. Løsningene er utviklet for å støtte en mangfoldig og dynamisk organisasjon, hvor målet er å gi økt engasjement og tettere samhandling på tvers av miljøer, arbeidssituasjoner og lokasjoner. Dette kan være samhandling fra møterom, stasjonære miljøer, hjemmekontor, pendlere og eksterne kunder. Alle skal jobbe mot felles mål, dele informasjon og skape verdier i fellesskap – med de verktøyene brukeren selv prefererer.

Nå kan du lese mer om de prisvinnende samhandlingsløsninger fra Avaya. Alle løsningene er samlet i en Guide for Unified Communication og samhandling – som du kan laste ned hos Computerworld.

Klikk her for å gå til Whitepaper-bibiloteket.