Jobb bedre med Talkdesk kontaktsenter

Talkdesk CX Cloud™ er kontaktsenter på en helt ny måte!

Talkdesk

Talkdesk CX Cloud™ er en ende til ende kontaktsenterløsning som kombinerer skalerbarhet og fleksibilitet i kundesenteret med enkelhet for sluttbrukeren.

Talkdesk inkluderer løsninger for kundehåndtering, engasjering av ansatte, kunnskap, kunstig intelligens og til sist, men ikke minst analyse og innsikt, alt samlet i en enhetlig plattform.

Med sitt høye innovasjonstempo og globale tilstedeværelse er CX Cloud en optimal løsning for bedre kundeopplevelser i alle kanaler.

Hvordan Talkdesk kan gjøre arbeidshverdagen din enklere!

I juni inviterte Asbjørn Vaagen en rekke gjester i studio hos NetNordic TV for å snakke om både Talkdesk som selskap og CX Connect som en fremtidsrettet kontaktsenterplattform.   

Hele sendingen er på ca en halv time, og du kan se den i reprise her:
NetNordic TV | Talkdesk endelig Norge 

NetNordic-kontaktsenter-et-optimalt-kontaktsenter_Talkdesk_webb_2

Gartner Magic Quadrant

Talkdesk har plassert seg som «Leader» i 2020 utgaven av Gartner Magic Quadrant for CCaaS (kontaktsenter som tjeneste). Som en av bare tre aktører ble denne posisjonen oppnådd basert på evaluering av 15 utvalgte kriterier. Sannsynligvis er hovedgrunnen til denne posisjonen en komplett visjon for produktet i kombinasjon med evnen til å omsette denne til konkrete tjenester for kundene. 

Last ned rapporten for å se hva Gartner sier om Talkdesk som Magic Quadrant Leader