God service i alle kanaler

For å yte god kundeservice er bedrifter avhengig av teknologi som ivaretar kundens behov.

Dagens kunder forventer god service i alle kanaler


Dagens kunder forventer god service i flere kanaler – blant annet via telefon, e-post, SMS, chat og selvbetjening på web med online assistanse. For å yte god kundeservice er bedriften derfor avhengig av teknologi som ivaretar disse behovene.

Fordi disse kanalene vanligvis er isolert fra hverandre, er det nødvendig å kombinere dem i en og samme løsning. I tillegg møter våre kunder nye utfordringer i form av sosiale medier, som tilfører en ny dimensjon rundt forvaltning av kontaktsentre.

Dagens kunder forventer god service i flere kanaler – blant annet via telefon, e-post, SMS, chat og selvbetjening på web med online assistanse. For å yte god kundeservice er bedriften derfor avhengig av teknologi som ivaretar disse behovene. 

God-service-i-alle-kanaler_Netnodic_web_2

Vi optimaliserer kontaktsenteret ditt 

Ved å fokusere på løsninger som samordner de ulike kanalene, har NetNordic etablert seg som en solid leverandør i markedet. Vi tilbyr rådgivning om hvordan din bedrift kan optimalisere kontaktsenteret sitt – både med hensyn til teknologi, integrasjon og arbeidsprosesser. 

Kombinasjon i samme løsning

Fordi disse kanalene vanligvis er isolert fra hverandre, er det nødvendig å kombinere dem i en og samme løsning. I tillegg møter våre kunder nye utfordringer i form av sosiale medier, som tilfører en ny dimensjon rundt forvaltning av kontaktsentre.