4. mai 2023
I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse for virksomhetens kunder.
NetNordic har søkt å få økt kunnskap om hvordan medarbeidere innen kundeservice opplever dagens situasjon. Samt hva de tenker om fremtiden. Sammen med vår partner CustomerTrends føler vi at vi har lykkes med dette, gjennom denne undersøkelsen.
Rapporten, gjort sammen med vår partner CustomerTrends, presenterer funn fra Norges største studie innen kundeservice – Hva er viktig for kundene dine?
Fyll inn kontaktskjema under og du vil bli tilsendt rapporten på email!
NetNordic ønsker velkommen til ny administrerende direktør – Lene Diesen Lene Diesen er ny administrerende direktør for NetNordic Norway fra 1. mai 2023. Hun etterfølger Lars Johannes Sørbo som fortsetter sin karriere i NetNordic som...
Les mer
Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic forteller om de trender som skjer innen Kunstig Intelligens. De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt de siste månedene. De Store Språkmodellene...
Les mer
Opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams! NetNordic i samarbeid med ASC Technologies og Microsoft inviterer til webinar med fokus på opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams. ASC Recording Insights gir en rekke muligheter knyttet til opptak...
Les mer